Pagini

miercuri, 27 octombrie 2010

Cum a luat Tolo stenogramele la bani mărunti

Observ (via Ovidiu) că Tolo face vâlvă (si bine face, zic eu, subiectul nu merită trecut între paranteze) în legătură cu stenogramele Vîntu. Mi-am exprimat si eu convingerea că ele au fost livrate. Iar faptul că prima transă a fost cu puncte-puncte, cu anume puncte-puncte, mi-a adus aminte de deprinderea de a citi printre rânduri, exersată pe vremea lui Ceausescu.
Apropo de Ceausescu, asa cum am mai spus undeva (am descoperit unde: în Evz!), la aproape 21 de ani de la împuscarea lui Ceausescu avem (să nei iasă pe nas) si comunisti si securitate...

Notă. Mi se pare important, pe de altă parte, că la CNA s-a vorbit despre ingerinte politice în televiziuni. (Tableta TV, aici). Mi se pare important că reprezentantii Realitatea TV le-au recunoscut destul de fătis (chiar dacă au fost declaratii „politice”, de dragul licentei). E un precedent bun si pentru alte discutii de acest fel, referitoare si la alte televiziuni. Nu?

4 comentarii:

  1. @Calin

    Totusi trebuie vazut si cna-ul asta nu de alta dar el este atat de "politic" incat insasi "ingerintele sale" nu sunt decat "ingerinte politice" pure.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte adevărat. Desi nimeni nu face politică în România, în adevăratul sens al cuvântului, toată lumea face politică, totul e politizat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu tot nu inteleg de ce trebuie sa existe "numiri politice" la chestii precum CNA, CC, etc pe unde am mai uitat

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru că există clientelă, dar mai ales pt că există nevoia bolnavă de a controla acele instituţii

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters