Pagini

joi, 7 octombrie 2010

Băsescu e semcher

Asadar, sub pretextul că femeile trebuie să iasă la pensie mai repede, Legea pensiilor se întoarce la parlament.
„I-a fost frică de suspendare”, va spune Ponta. Poate. Dar nu va putea spune că vârsta de pensionare la femei trebuie mărită, nu-i asa:

Băsescu e smecher, în orice caz; a găsit o iesire din criză, care le permite fanilor să spună că „Băse e cool”.

Altfel, mi-a plăcut cum a expediat frauda; i-a zis „incident interparlamentar”. Deci, pesedistii au vrut să-si vândă votul (sunt josnici - cei care au vrut să le cumpere sunt OK, nu?), lăsând-ui pe pensionari „neapărati”. Neapărati de ce? Deci, legea cu pricina îi ataca? Hmm.

P.S. Unde dai si unde crapă: Băsescu le-a dat o temă si celor din PSD, când a spus că legea are si semnătura lui Mircea Geoană. Nu stiu dacă vor fi săbii pe masa PSD, dar Geoană va fi tăiat nitel cu lama, măcar.

NOTĂ. Am scris ieri, la vreo oră după această însemnare, si Tableta TV din Evz.

6 comentarii:

  1. Si mai e ceva. Se contrazice singur. Odata spune ca nu se amesteca in "parlament"(devine hilar) si apoi ii deplange pe politicienii care si-ar fi "vandut voturile pt bani" deci amestec in parlament ca sustine exact ceea ce "alma" spune).

    RăspundețiȘtergere
  2. totusi, domnule, nu va e frica ca, fara virgula, o sa fitzi espectorat de la oficios, cum ii zic pretenii d-voast'a politrici ziarului in care cu cinste va producetzi ?
    inca n'am facut lincecscengi.
    de ce ?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Shadow: Da. Sunt mai multe. Eu pe ălea le-am văzut ieri, la cald.

    RăspundețiȘtergere
  4. @niku_elektriku: totusi, nu
    p.s. n-am prieteni politici, sorry; nici adversari

    RăspundețiȘtergere
  5. Păi Mircea Geoană a semnat prin prisma faptului că legea a trecut prin Senat. :D
    Ce treabă are faptul că a trecut corect prin Senat cu faptul că s-au fraudat voturile în Camera deputaţilor?

    RăspundețiȘtergere
  6. Multe lucruri „n-au treabă”, dar sunt folosite ca si cum ar avea.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters