Pagini

vineri, 8 octombrie 2010

Keep Walking, Victor Ponta

La o zi după ce a salutat decizia lui Traian Băsescu de a retrimite Legea Pensiilor înapoi în parlament, Victor Ponta s-a dus să se dea cu masina de curse la Iasi (unde sotia sa, Dacian Sârbu, lansa un program de alimentatie ratională). Întâmplarea n-ar fi avut prea mare ecou, dacă masina lui Ponta (copilot), n-ar fi iesit în decor. Prilej pentru dusmani să spună că nu-i nimic nou, Ponta iese mereu în decor.(În paranteză, astept să povestească pe blog cum a fost.)

E bine că liderul PSD a scăpat teafăr. Această frază n-are nicio legătură cu politica.

În schimb nu m-am putut abtine, văzându-i combinezonul de concurs, să fac gluma din titlu: „Keep walking, Victor Ponta”. Nu de alta, dar săptămâna viitoare e Congres la PSD (am auzit că sunt invitati si bloggerii ;).

8 comentarii:

  1. Calin, motto-ul "Keep walking" este de la Johnny Walker. Costumul e branduit cu Jack Daniels.

    Intre noi fie vorba, eu unul prefer Jack. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pilotii buni stiu sa faca rasturnari controlate;
    ma refer la Traian Basescu...;
    chiar fara tinuta de firma...

    Daurel

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-mi aduc aminte cine spunea că bea câte o sticlă de Jack Daniels pe zi... Hmmmm...
    Cred că...
    Parcă Chilian, dar nu bag mâna în foc. Cum spune englezul, "don't drink and derive". Pardon, asta este pentru matematicieni. Cum era... "don't drink and dive". Nici asta, doar pentru marinari...

    Gata, ştiu: "don't drink and drive". Cu driverele stăm mai prost. :D

    Nu mai am haz de loc. Tocmai asta mi se pare amuzant.

    RăspundețiȘtergere
  4. E amuzant atunci când te amuzi că n-ai haz, ceea ce dovedeste că ai.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters