Pagini

vineri, 15 octombrie 2010

Nu încercati asa ceva acasă

Probabil cel mai relaxant moment al acestei săptămâni la „Evenimentele zilei” (emisiune transmisă de B1 TV din redactia EVZ) a fost unul despre o întâmplare deloc relaxantă: saltul cu parasuta al colegei mele mai tinere, Andreea Strachină. (Am povestit dincolo despre ce e vorba, găsiti aici filmuletul saltului în tandem)

Fotografie făcută în timpul saltului de o tanti de la Discovery Channel. 
P.S. Click pe foto pentru imagine mărită (dacă vreti să vedeti fata Andreei deformată de căderea liberă ;) )

Ceea ce vreau să spun acum e că mă bucur că isprava Andreei a ajuns la teve si că a aflat de ea ceva mai multă lume. Asa cum am spus si în timpul scurtei mele interventii din studioul B1, dacă as fi stiut că Andreea urmează să sară, si nu un coleg al ei, as fi făcut tot posibilul s-o împiedic. Când am aflat că a sărit, am fost mândru de ea. Consider că un jurnalist trebuie să fie nu doar onest si de bună-credintă, ci si foarte îndrăznet, să aibă curaj si, poate, un mic dram de nebunie. Îmi place să cred că Andreea le are pe toate acestea si că se mai nasc în România jurnalisti buni.

În orice caz, NU ÎNCERCAȚI AȘA CEVA ACASĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters