Pagini

miercuri, 13 octombrie 2010

Tablou cu femei purtând cartoane pe piept

Urez si eu Daciei „La mai mare!”. De ce nu? Sincer, nu mă încearcă niciun fior de mândrie patriotică dacă Loganul vinde nu stiu câte unităti în Germania, dar îmi amintesc cu duiosie când uzinele de lângă Pitesti erau printre primele care închideau portile într-un somaj tehnic ce părea că va fi etern.

Ceea ce vreau să spun acum e că m-am mirat foarte tare când am văzut fotografiile de la eveniment (producerea automobilului nr. 1.000.000).

 Print screen din evz.ro. După cum se vede, fotografia a fost făcută de Răzvan Vălcăneantu

Cred că de eveniment s-a ocupat partea română, altfel nu-mi explic aerul  festivist-prăfuit al manifestării. Parcă văd femeile alea cu cartoane pe ele indicând, de exemplu, 100.000, cu cartoane decupate la atelierul de creatie.

P.S. Ironic, deasupra articolului e o reclamă la Ford :))

Câteva vorbe despre ceea ce s-a întâmplat ieri, acolo, aici  (sic!)

8 comentarii:

  1. Reclama la Ford este de bine, pentru că este cea de a doua "marcă" naţională. Să vedem câte maşini Ford va produce linia din România. Dacă ar fi deştepţi, ar numi maşinile ROFORD. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru noi ar suna şi mai bine, numai că nu ştiu ce relevanţă ar avea pentru vânzările în străinatate

    RăspundețiȘtergere
  3. Glumim si noi si, iaca, nu părăsim incinta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am nevoie de 10 milioane de români cu drept de vot pentru a reforma România.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lăzăroiu zice că există o energie care ar vota un partid nou. Nu stiu însă daca 10 milioane, mi se pare cam (foarte) mult. Deja ar fi altă tară.

    RăspundețiȘtergere
  6. :)
    Eu nu vreau o organizaţie nouă, ci o mentalitate nouă. Voi scrie pe blog mai multe...

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters