Pagini

duminică, 22 noiembrie 2009

Palatul Cotroceni văzut de sus


Captura am facut-o de pe site-ul Mediafax

Ceea ce stiu deocamdată e că am stat la coadă ca să votez, la o sectie oarecare din sectorul 3. Stiu si că în sectorul 1 Chiliman s-a votat mai mult decât în celelalte sectoare si că prezenta la vot e cea mai mare, la ora asta, raportat la alegerile precedente. Dar asta e, deja, public.

Am auzit una haioasă:

O tanti în vârstă o întreabă pe alta: „Cu cine ai votat?” „Cu Antonescu”, răspunde aia. „De ce, îl stii, îti place de el?”. „Nu-l stiu, dar îmi place cum sună.”

4 comentarii:

  1. baba cred ca e fana ion antonescu si legionari..de aia ii place cum suna...poate are nostalgii de pe vremuri:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. @BORGESIANA: A facut-o un meserias. Probabil, de pe clădirea Leului.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters