Pagini

luni, 16 noiembrie 2009

AMR 12

Abia astept să se termine alegerile. Pur si simplu.

9 comentarii:

  1. Mi-e foame, mi-e sete, mi-e somn..Mai e mult până la alegeri?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am gasit pe blogul unei sibience de-a noastre aici. Poze de la mitingul lui Basescu la Sibiu, cu mitingisti veniti de peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu abia astept sa se termine bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. @curier: ce-i drept, se vor termina. Dar fericirea noastra nu va incepe atunci.

    RăspundețiȘtergere
  5. @paul: Oricum se vor termina cu bine. Sau cu rău. Sau asa si asa. Mai degraba asa si asa, e mai „din peisaj”.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ar trebui sa mai adaugi 14 la AMR, ca va urma in mod sigur si turul 2.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters