Pagini

marți, 3 noiembrie 2009

Gura desteptului

Eu am văzut această secventă la INconstantIN. El spune că asta tinde să devină una dintre vorbele de duh memorabile ale acestei campanii electorale. De aceea o postez si eu, ca s-o vadă si cei 2-3 cititori ai mei care, poate, n-au ajuns încă acolo. În plus, tot mă plângeam eu că riscăm să n-avem replici-simbol ale acestei campanii.

Pe INconstantIN se strâng, de altfel, vorbe de duh, asa că vă propun ca, dacă mai detectati vreunele, să le trimiteti acolo.)


6 comentarii:

  1. In principal, omul avea dreptate, doar ca a nominalizat aiurea.
    Nu putem vorbi despre hotie, in cazul Iliescu.
    Pacat ca Geoana nu a stat la discutii, sa fi auzit si alte nume, celebre in ale hotiilor.
    Intr-un exercitiu, fantoma, un astfel de graitor, sfatos, direct, neinfricat, l-as pune presedinte. Ma tem insa ca era beatul PDL-ului, si n-ar mai fi gasit alti hoti, de tras in teapa.

    RăspundețiȘtergere
  2. @heramariana: Misto e că politicianul Geoană recunoaste că ăla care face politică e neserios. Ceee ce e stupid.

    RăspundețiȘtergere
  3. Geoana - fiu de securist
    Oprescu - fiu de securist
    Becali - turnator marunt
    Vadim - securist cu acte-n regula
    Concluzie: romanul daca nu voteaza securist, nu se simte in.....securitate!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim: Mai sunt si nesecuristi, mă gândesc io. Dar am notat gluma.

    RăspundețiȘtergere
  5. :))))))))))))) nimic de comentat,atitudinea dlui geoana spune tot...

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters