Pagini

luni, 16 noiembrie 2009

Marea Confruntare, moderată de un blogger

Mi-a plăcut cum a moderat Mihnea Mărută dezbaterea TV Băsescu-Antonescu. Eu cred că nu moderatorul trebuie să iasă în evidentă, ci luptătorii. Si mi-a plăcut foarte mult cum a descris Mihnea felul în care a trăit el această experientă.


- Am ajuns la hotel pe la 14.10. În taxi, nu mai conteneau telefoanele şi sms-urile. “- Tu moderezi? Şi ce să scriu, că eşti blogger?”. “- Da, blogger şomer, aşa să scrii”. Un şomer a moderat prima dezbatere în direct dintre doi candidaţi la prezidenţiale. Teoria conspiraţiei să ia o pauză.

--fragment din descrierea lui Mihnea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters