Pagini

vineri, 6 noiembrie 2009

E tare Băsescu. Le-a tras-o

Sunt curios, oare câti români mai exclamă acum asa. Câti exultă, încă, la vederea acestui joc. Asta e politică?
As fi putut aprecia dacă Traian Băsescu ar fi fost bărbat si ar fi spus: „Eu sunt cel mai puternic, eu spun cine va fi premier, v-am consultat numai asa, de chichi”. Seful statului a preferat, din nou, jocul. A construit un speech (Lăzăroiu?) cu suspans. A părut că dă înapoi, responsabil, că tine cont de părerea majoritătii. Apoi a aruncat bombita: Liviu Negoită. Ce-l recomandă pe Negoită? Că a obtinut la locale cam acelasi procent ca Johannis, însă „sectorul 4 (adică 3, n. mea) are mai multi locuitori ca Sibiul”.
Să ne amintim că precedenta nominalizare, a tehnocratului Croitoru, a venit tot ca un pretins hatâr făcut majoritătii parlamentare, care a mers si atunci cu independentul Johannis?
Eu chiar m-am săturat de sugubetisme din astea. Zău, sunt gata să votez în turul 2 numai ca să nu mai obtină Traian Băsescu un nou mandat.

NOTĂ.
În ascult pe Canacheu PDL. Realizez încă o dată cât de plat e acest partid: a fost singurul care n-a propus, măcar de formă, un premier. E ca un lan de floarea-sorelui mort în păpusoi dacă Băsescu nu zice nimic.

24 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Basescu sa sara cu banu' pentru copyright. Un text scris la bascalie in urma cu trei saptamani despre optiunile lui Basescu a devenit sursa de inspiratie in numirea lui Negoita.
    http://brasovnews.blogspot.com/2009/11/basescu-citeste-si-plagiaza-brasovnews.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate! Eu nu-l mai votez pe Base nici la primarie. S-a jucat prea mult cu o tara intreaga! Putea sa-si foloseasca influenta pentru a scoate tara din criza. a avut si un guvern care "i-a fost la degetul mic". Tipul asta nu mai merita nimic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am sters un comentariu anonim. O înjurătură venită din partea unui fanatic.

    RăspundețiȘtergere
  5. @brasoveanu: Felicitări pentru clarviziune. Parcă am fi într-un film prost.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Geeo: Mă doare să recunosc că ai dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu credeam ca Ionesco scria teatru absurd.
    Hehe, e mic copil fata de ce ni se intampla zilele astea

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu il votez in continuare, in ciuda pacatelor sale. In locul sau, mi-as duce partidul in opozitie si as nimici/bombarda permanent noua coalitie, fiindca aceasta se va expune. Imi doresc sa vad un guvern penele-pesede.
    Argumentele dumneavoastra sunt bule de sapun, ca si ale mele.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt destui care mai exclama asa. Nu la fel de multi ca data trecuta, cand cu Croitoru, dar mai sunt...
    Sunt insa si multi care s-au plictisit si spun ca nu le plac filmele in reluare.

    RăspundețiȘtergere
  10. A dispus referendumul, dar tot ii este teama ca nu intra in turul 2. Are nevoie si de parghiile guvernului...Se pare ca si le-a asigurat.

    RăspundețiȘtergere
  11. pe mine m-a strafulgerat atunci cand am vazut ca apartamentul lui vass a fost spart pt ca a indraznit sa spuna ca nebunatica de eba nu are ce cauta pe listele de partid, iar asta mica s-a surescitat sa a trimis calaii peste ea. de atunci mi-a fost clar ca practicile comunistoide isi arata coltii tot mai vizibl. tot ce a urmat cu boc, udrea, ccroitoru, negoita, partidul ca intreg, respecta un singur criteriu: nu au curajul sa gangureasca in fata lui.

    RăspundețiȘtergere
  12. pe mine m-a strafulgerat atunci cand am vazut ca apartamentul lui vass a fost spart pt ca a indraznit sa spuna ca nebunatica de eba nu are ce cauta pe listele de partid, iar asta mica s-a surescitat sa a trimis calaii peste ea. de atunci mi-a fost clar ca practicile comunistoide isi arata coltii tot mai vizibl. tot ce a urmat cu boc, udrea, ccroitoru, negoita, partidul ca intreg, respecta un singur criteriu: nu au curajul sa gangureasca in fata lui.

    RăspundețiȘtergere
  13. :) Pana sa le-o traga, (partidelor), ne-a tras-o noua si "urmasilor, urmasilor nostri" :P
    Si le-a mai tras-o si FMI

    RăspundețiȘtergere
  14. nu are legatura cu subiectul, dar nu stiam unde sa scriu. ia ascultati aci si ziceti parerea:)))) http://www.gandul.info/news/o-ascultatoare-a-sunat-in-direct-la-un-post-de-radio-realizatorul-o-intreaba-sunteti-cumva-doamna-udrea-raspunsul-il-ascultati-aici-5087830

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce-o sa-l mai plangeti pe Basescu cand Geoana va fi condus din umbra de toti comunistii lui Iliescu. Nu uitati nici de doamna Geoana care a intervenit intr-o emisiune si inca sotul nu a ajuns presedinte . Singurul candidat care este cu adevarat barbat si carea nu este manipulat este BASESCU.

    RăspundețiȘtergere
  16. @hilel: Măcar încercăm să ne ascultăm.

    RăspundețiȘtergere
  17. @abra: Un film bun as vedea în reluare. Unul prost - deloc.

    RăspundețiȘtergere
  18. @daurel: Deja pare chiar mai mult decât o strategie. Adică mai puţin.

    RăspundețiȘtergere
  19. @Anonim: Am pierdut, cred, faza cu apartamentul fostei domnisoare Vass.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters