Pagini

miercuri, 18 noiembrie 2009

Cu fundul în gura lui M.B. (aflu)

Mi s-a spus că m-a porcăit Mircea Badea. Tipu' ăla de la Antena 3. Îl stiti, imposibil să nu-l stiti, doar îl stie toată lumea, are si blog.

Uneori e amuzant, înteleg. Problemalui e că lucrează la stăpân si, ca să fiu corect politic, pare că împărtăseste convingeri după cum i se spune. Cred că astfel de oameni îsi imaginează că toată lumea e la fel, că gândeste si exprimă la comandă, numai ce i se spune.

În fine. Treaba lui. Faza e că, din când în când, mi se spune că mă mănâncă de fund. Poate-i place.

Nu, n-am de gând să-l dau în judecată. Nici nu stiu ce a spus. Nu-l dau în judecată (mănâncă si el o pâine) asa cum n-o fac nici cu Vadim. CV Tudor, îl stiti si p-ăsta, imposibil să nu-l stiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters