Pagini

duminică, 1 noiembrie 2009

Blestemul lui Brucan. Sau optimismul?

Brucan ne ameninta cu 20 de ani de tranzitie până la învătarea democratiei. Proorocirea o întelegeam asa: că peste 20 de ani se va termina tranzitia si va curge lapte si miere. Acum se încheie sorocul.

Ceva democratie am învătat. Stim cum e cu alegerile, cu puterile în stat, ne dăm seama când se amestecă una cu alta si când se izbesc. Stim ce înseamnă o lege proastă, chiar si atunci când e cea supremă. Lapte si miere nu prea vedem.

În schimb, ne vedem într-o capcană, aceeasi de care nu putem scăpa. Parcă am fi într-un acvariu. Vorba lui Băsescu, în urmă cu cinci ani: blestemul românilor e să aleagă între doi comunisti. Asa spun sondajele, asa sugerează si graficele lui Turambar, mai trebuie vreun argument? :P

Eu îmi păstrez naivitatea si sper că n-o să asistăm, totusi, la blestematul hă-hă-hă cinic. Sper că Ionut n-o să ajungă să-l urască pe Băsescu până la sfârsitul zilelor lui. Sper ca Ovidiu să ajungă să-l voteze pe cel mai destept si să fie multumit de asta. Voi ce sperati?

6 comentarii:

  1. Eu sper ca alegatorii sa isi dea seama ca sunt de fapt 12 oameni in cursa. Nu 3, nu 5 ci 12!! Cred ca toti trebuie urmariti cu atentie.

    In plus lumea sa realizeze ca nu e ca la loto, adica nu trebuie sa completezi buletinul cu numerele castigatoare ca sa castigi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Brucan stia ca suntem ignoranti. Traversarea desertului, reducarea dureaza 40 de ani: trebuie sa dispara toti cei naraviti la idoli falsi...Cel putin sa nu mai fie la butoane...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lucian Ancu: Ai dreptate dintr-un punct de vedere - oamenii trebuie să încerce măcar să vadă ce spune fiecare candidat. Să-şi ofere câteva minute pentru această întrprindere. Măcar atât. Da, nu e ca la loto. Dar e important.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Daurel: Proorocirea lui Daurel - 40 de ani. Brrr! Partea naşpa e că tu pari mai realist...

    RăspundețiȘtergere
  5. Calin, intre timp m-am mai linistit. Si mi-a facut o deosebita placere sa explic de ce, pe blogul lui Cristian Preda:

    http://cristianpreda.ro/2009/11/03/de-ce-iliescu/comment-page-2/#comment-12827

    :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ionut: Mă duc să citesc. Te-ai linistit?!

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters