Pagini

luni, 2 noiembrie 2009

Mi-e silă de larve şi de stăpânii lor

Cum scriu altceva decât "Traian Băsescu e providenţial! Trăiască şi înflorească!", cum mă aleg cu potop de insulte. Nu ştiu, vor fi fiind, poate, şi oameni de bună credinţă printre cei care înjură. Îmi dau jos pălăria în faţa înjurăturilor sincere.

Dar mi-e siliă de acei indivizi care nu au suficient creier încât să judece singuri. Mi-e silă de indivizii care sunt plătiţi să aibă anumite "opinii" şi, netrebnici cum se află, îşi imaginează că toată lumea e sluga cuiva. Nu ştiu dacă mi-e mai silă de aşa-zişii moguli (şi înţeleg prin acest termen peiorativat stăpânii de conştiinţe, stăpânii de larve) sau de slugile lor, de larvele însele.

Dispreţuiesc deopotrivă căpitanul de Securitate şi informatorul de pe scara vecină. Ambii sunt suboameni, consider.

Aşa că, vă rog, mai scutiţi-mă cu insultele voastre ticăloase! Faptul că încerc să arăt unde cred eu că sunt problemele zeilor voştri înseamnă doar atât: că asta e părerea mea. Pot accepta că sunt naiv, pot accepta că greşesc, pot accepta alte argumente.

Dar lăsaţi-mă în pace cu înjurăturile voastre la comandă. Dacă de asta sunteţi în stare, vă deplâng, larvelor!

NOTĂ. Mitrea e primul care a vorbit despre această specie de care mi-e scârbă.

4 comentarii:

  1. Aha, deci eşti omul lui Mitrea :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Călin, nu te enerva aiurea. De-a lungul timpului eu am fost acuzat de pesedism, vândut PDL [din cauza ziarului, fireşte] şi penelism atroce [din cauza ziarului de la Braşov]. Când vorbesc de evz expresia folosită este "voi pedeliştii...".

    Pe de altă parte am fost făcut jidan [asta nu ţine de presă, pur şi simplu am rude evrei], securist/sereist şi, ultima chestie, mason :)

    Bine ai venit în lumea blogurilor româneşti.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ovidiu Eftimie: Adevărul e că pe bloguri am avut de a face, până acum, cu cititori decenti, foarte multi sclipitori si de foarte mult bun simt (altfel de ce m-ar lăuda?!). Teribil de putine înjurături am primit din/în blogosferă, ceea ce mă duce la concluzia că aici contează prea putin ce scriu. La ziar, însă, e alta povestea. Acolo înjurăturile sunt multe si unele deloc mărunte. Posibil, unele mai tari sunt oprite, ălea care contin cuvinte presetat necuviincioase.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters