Pagini

duminică, 1 noiembrie 2009

Bloguri în campanie electorală

Am găsit la geotax o mirare interesantă: polarizarea blgosferei. Până la campania electorală, orgoliile blogărilor si eventualele exprimări nefericite erau singurele evenimente care năsteau controverse, replici tari, renuntări. Acum sunt numerosi cei care au părăsit echilibrul. Care iau fătis partea unuia sau altuia.

În ceea ce mă priveste, eu nu cred în ipocrizie. Nu-mi plac ascunzisurile. Cred că inclusiv „reperele” din blogosferă au dreptul la o opinie. Dacă aceasta e exprimată, mi se pare OK. De ce ar trebui un blogger să joace echidistanta, dacă el are o simpatie clară, dacă el, în propriul for interior, n-are dubii? Eu cred în blogăreala sinceră. La naiba, dacă nici noi, atunci cine?

În acelasi timp, mă dezgustă interventiile rele, pătimase, tonomatice. Cred că la asta se referă geotax. Deci, suntem doi.

2 comentarii:

  1. dacă el, în propriul for interior, n-are dubii

    Ăştia care în propriul forul interior nu au dubii mă înspăimântă foarte tare.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters