Pagini

miercuri, 6 iulie 2016

Vaca galbenă. Miercurea fără cuvinte 27

Vaca galbenă în Delta Văcărești. Foto: Calin Hera








31 de comentarii:

  1. Frumos spus: „regatul cailor”! Trebuie să fie tare fain în „împărăția” lor, a acestor superbe animale.
    Numai bine și happy WW! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, așa îi e numele. Pregătesc câteva imagini mai ample de acolo. Din care, într-un fel inedit, va face parte și o vacă. La fel de simpatică, sper, precum cea de azi (care înlocuiește).

      Ștergere
  2. Sunt curioasa cum va arata amenajarea finala. Sper ca va fi un punct de atractie pe cinste!
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nostim graffiti! Mă întreb doar, ce-o face vaca aia cu peștele prins?... ☺

    Happy WW, Călin!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar vaca nu a prins doar peste, face ceea ce oamenii ar trebui sa faca, cu mesaj... :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. :) foarte fain!!!! si mie imi place street artul! Mesajele sunt uimitoare! :) Ieri am publicat si eu un desen de aici, dar avea si o "traducere" scrisa. Happy WW! Ioana

    RăspundețiȘtergere
  6. Astfel de pete de culoare sunt întotdeauna bine venite pe zidurile gri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... parcă anume au fost inventate zidurile gri, pentru astfel de pete de culoare.

      Ștergere
  7. Uite de-asta am eu zgârdiţă galbenă - ca să fiu în temă!
    Happy WW tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Pentru optimiștii geloși, parcă. :)

      Ștergere
    2. Da, parca! Ei isi zic optimisti, noi le zicem gelosi!

      Ștergere
    3. Da, parca! Ei isi zic optimisti, noi le zicem gelosi!

      Ștergere
  9. Haioasa și cu mesaj!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vaca galbena, pescar amator si ecologist de ocazie. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. "Ce galbenă era vaca mea!" (lung metraj, mare tonaj) :)

    RăspundețiȘtergere
  12. O vaca intr-o delta?!?!?! Si e si cam speriata, in fine, sper ca nu de ecologistii astia de facura acum cateva zile curatenie pe la ea prin grajd...........

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde altundeva îi stă mai bine unei vaci decât într-o deltă?

      Ștergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters