Pagini

miercuri, 27 iulie 2016

Joc nobil în doi. Miercurea fără cuvinte

Săritură peste obstacole la Regatul cailor. Foto: Calin Hera

Vă invit să participați la Miercurea fără Cuvinteeveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de mine, împreună cu prietenii acestei adevărate sărbători a blogosferei.
Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală pe care o voi face în primul minut al fiecărei zile de miercuri (sau, mai nou, marțea), și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos. Provocarea de astăzi este JOC și a fost făcută de Diana.
M-aș bucura să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).

Restul e distracție și, după cum ziceau strămoșii noștri, dacii, friendshipHave fun!



-

35 de comentarii:

  1. Cu adevărat un „joc nobil”. Cât de maiestoasă este săritura calului, dar și ce priceput e omul să-l conducă așa de bine.
    Numai bine și happy ww! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Un joc tare frumos! De fiecare data urmaresc asa ceva cu placere!
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte rar am urmarit genul acesta de sport, cand am vazut prima data imaginea mi-a sarit gandul la cursele de cai. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Excelent răspunsul de pe blogul tău, Piratule cinefil!
      Mulțumesc.

      Ștergere
    2. Ma bucur ca am raspuns pe masura :D

      Ștergere
  4. Vin si eu cu un joc pentru copii, dar si pentru adulti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranță că adulții n-au cum să fie indiferenți acolo :)

      Ștergere
  5. Este atata munca si talent in acest joc! O saptamana frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muncă, talent. Poate că și puțină dragoste. Și un anumit fel de prietenie. Deși nu îmi plac biciurile.

      Ștergere
  6. Relatia cal-om mi se pare fascinanta, cum se inteleg mai mult decat din priviri, cu atat mai mult cu cat este vorba de un joc.
    Fain cadru prins!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pândit cadrul ăsta, recunosc :)
      E o foarte mare poveste asta, cal-om.

      Ștergere
  7. Frumos ai surprins acest moment!
    O zi plăcută îți doresc,Călin!

    RăspundețiȘtergere
  8. Un joc într-adevăr nobil, cu un partener nobil pentru călăreţ. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Faina poza! Calul este unul dintre cele mai inteligente animale. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. niciodata n-am vazut asa ceva live! cred ca e fenomenal!!!
    Happy WW! Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pont: la începutul lui Septembrie va fi o supercompetitie ecvestră lângă Bucuresti.

      Ștergere
  11. A fost o vreme cand nu-mi scapau evenimentele de gen (la TV), documentarele pe tema... Apoi... a intervenit, probabil, viata. :) Imi plac foarte mult (si) caii. Cred ca sunt printre cele mai... elegante animale (poate chiar cele mai!) :)
    O fotografie foarte-foarte reusita!
    Happy WW!
    Noapte linisitita, si zi frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vremurile faine se pot întoarce oricând. Momentele frumoase. Asta e ideea. Sper.

      Ștergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-a fost dor de jocul imaginilor tăcute...
    Bun găsit, Călin! :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. uite ce am gasit...,, linky Widget expiration: 12 hours ago''.

    RăspundețiȘtergere
  15. Excelentă fotografie, ai surprins minunat zborul celor doi!

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters