Pagini

miercuri, 21 decembrie 2016

Trei din multe (MfC 51)

Cu bicicletele prin Comana. Foto: Calin Hera
Vă invit la tradiționalul eveniment săptămânal Miercurea fără Cuvinteinițiat de Carmen și continuat de mine, alături de frumoșii prieteni ai acestei adevărate sărbători a blogosferei.

Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru sau pe Instagram o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală lansată în primul minut al fiecărei zile de miercuri (dar vă previn de marți) și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos.

Provocarea de azi este BILANȚ2016. Adică, așa cum v-am anunțat în urmă cu o săptămână, vă rog să prezentați anul care tocmai trece în trei fotografii pe care le-ați făcut în acest an. Cine va avea cea mai faină poveste? Nu știu. Dar sunt sigur că vom putea scrie împreună, fără cuvinte, o, desigur, altfel de Poveste a poveștilor. Una la care să se uite și copiii și adulții și vârstnicii.

Alergând caii sălbatici din Pădurea Letea. Foto: Calin Hera


Ultimele pregătiri pentru Parsifal. Foto: Andrei Gîndac

M-aș bucura ca, după ce postați linkul către blogul vostru / pagina voastră de Instagram să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).

P.S. Provocarea pentru săptămâna viitoare este LA LIBER :)

23 de comentarii:

  1. Foarte frumoasă temă. Privind în urmă, la anul pe care ne pregătim să-l încheiem, aproape că nu ne vine să credem că a trecut atât de repede. N-am fost atent (scuze!) la cerința celor 3 poze și am pus mai multe. Sunt atâtea momente faine într-un an!
    Numai bine și happy ww! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, ăsta era pariul: doar trei fotografii :)
      Știu că e greu.

      Ștergere
  2. Stiu ca nu ti-a fost usor sa alegi trei poze,dar mie mi-a fost imposibil.Anul asta a fost tare"fain"pentru mine si m-ai pedepsit.Era ok cu 30.A fost frumos,a trecut repede, cu bune si rele.Sper ca toata lumea sa se bucure de putinul,care-l are,asa cum m-am bucurat eu.Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur atunci când oamenii vor să-și împărtășească momentele plăcute și le doresc asemenea momente și celorlalți. Așa trebuie să fim cu toții. Mereu. Altfel spus: să nască și capra vecinului!

      Ștergere
  3. Fumos! :)
    Ai alergat pe bicicleta; ai alergat dupa cai si ai incalecat succesul! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am încălecat pe-o șa :)
      P.S. Mulțumesc frumos pentru încă o poveste care leagă niște fotografii. Va trebui să dezvoltăm cumva acest stil, dar nu știu cât de mulți mușterii se vor ivi.

      Ștergere
  4. Aceasta a fost intr-adevar o provocare. Mi-a fost extrem de greu sa aleg imaginile reprezentative pentru anul acesta. Felicitari pentru alegerile tale. Preferatii mei sunt caii <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunosc mulți oameni care preferă caii. Probabil că e și din cauza cailor :)

      Ștergere
  5. Un an și cu bune și cu rele, dar pariez că la #bilanț2016 toată lumea le va puncta numai pe cele bune!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E normal ca, așa cum se zice, cele bune să se-adune, cele rele să se spele = să treacă în uitare. Cui i-ar fololsi acum fotografii cu cele rele? :)
      Chiar, aveți așa ceva?

      Ștergere
  6. N-am avut cum să aleg doar trei fotografii... dar în rest m-am conformat cerințelor. :) Sunt recunoscătoare pentru un an 2016 foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am putea face un club al celor care nu au putut restrânge selecția la doar 3 fotografii :)

      Ștergere
  7. Interesantă tema,frumoase fotografii!
    Îți doresc sărbători fericite alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasă alegere . Nu mi-a fost atât de greu sa aleg imagini . Este prima data când particip la Miercurea fara cuvinte .

    RăspundețiȘtergere
  9. Faine poze! Caii sunt formidabili, se simt excelent acolo in mediul lor.
    Crăciun fericit, sărbători cu bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase toate trei şi sunt sigură că au lăsat amintiri dragi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Trebuie să fi fost frumos la Letea.

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase poze. :)
    Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters