Pagini

miercuri, 7 aprilie 2010

Lăzăroiu o ajută pe Teo, dar fără bani

Sebastian Lăzăroiu a confirmat ieri, chiar dacă a vrut să infirme, implicarea în campania electorală a prospetei pedeliste Teo Trandafir, asa cum scria Mircea Marian pe blog. Mai primesc câte un telefon de la partid, mai răspund la câte o întrebare, dar atât, a răspuns el, la emisiunea „Evenimentele zilei”, de pe B1TV. Apoi a explicat că „implicare” înseamnă functie si retribuire, ceea ce nu e cazul.

Acum, nu e de mirare că stimabilul consilier prezidential face tot ce poate pentru ca PDL sa castige colegiul 19. Dar nu e nici cuser, cel putin raportat la prevederile privind neutralitatea politică a Administratiei Prezidentiale.

2 comentarii:

  1. in tara lui peste prajit, nici malaiul nu-i neutru. ca n-are cum. iti spun asta, colegule, ca sa ma intelegi tu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Clarice Dinu: Eu am văzut mălai neutru. Am văzut şi pesmet neutru şi am auzit că există şi apă sfinţintă, la kil.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters