Pagini

duminică, 25 aprilie 2010

Contează c-au fost alegeri?

N-am văzut apatie mai mare la alegeri ca în duminica asta. În orice caz, mă bucur că nu locuiesc în Colegiul 19. Și mă bucur că nu lucrez într-o televiziune de stiri :P.

Am scris Tableta TV despre asta, adică mai mult decât era cazul.

Cum să faci show dintr-o apatie

Va fi pierit cheful de politică al românilor? Va fi. Vor fi fost candidati fără pic de sare şi fără urmă de piper? Vor fi fost.

Comentatorii politici vor explica, probabil, de ce con­fruntarea Teo Trandafir - Liliana Mincă pentru Colegiul 19 va fi scos din case un număr infim de alegători. Asta, într-o duminică în care vremea a fost atât de tristă încât i-a ţinut pe bucureşteni departe de grătare! Explicaţii la fel de savante se vor da, poate, şi în cazul turului II pentru primăria din Râmnicu-Vâlcea.

Cât despre televiziunile de ştiri, niciun savantlâc: oricât s-au scremut, cu transmisiuni live, n-au putut face din nimic bici. Mai era puţin şi căscau până şi reporterii de pe teren. Deci, uninominal pur!

4 comentarii:

  1. Pe vremea lui Ceausescu erau, in unele locuri, doi candidati; trebuia sa alegi intre directorul de la IMGB si cel de la VULCAN...Ce mi-e baba Rada, ce mi-e Rada baba...

    RăspundețiȘtergere
  2. ar fi trebuit sa candideze goale pusca. ar fi fost mai sincer intreg demersul, zic.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Daurel: Da, într-un fel seamănă. Dar numai într-un fel şi dacă suntem foarte cârcotaşi. Totuşi.

    RăspundețiȘtergere
  4. @InBonobo.com: Hm. Eu n-aş fi avut curiozităţi d-astea. Ai 1-0.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters