Pagini

marți, 13 aprilie 2010

Drumul lui Zeus către Tataie

Multi se întreabă dacă atacul la mogulii PDL lansat aseară de Traian Băsescu, la emisiunea „Nasul”, e pe bune sau e doar o smecherie. Eu cred că e mai degrabă pe bune. Voi explica de ce, mai târziu.

Deocamdată, am citit o interpretare interesantă, Ioana Lupea.

Eu cred că Traian Băsescu luptă acum să-si mentină puterea totală în PDL si, incredibil, începe să semene întrucâtva cu Ion Iliescu din perioada Năstase. Dar numai întrucâtva. Să nu vă mirati însă dacă veti auzi că, pe Aleea Modrogan, nu i se mai spune Zeus, ci Tataie.

2 comentarii:

  1. Tataie Zeus este cam de varsta mea; este varsta cand unii vor sa lase ceva in urma...Daca n-as fi avut nepoti, ma apucam sa ridic troite din lemn sau piatra prin intersectiile unde mi s-ar fi permis; ca sa-mi ramana numele cumva...Chiar si Ceausescu a simtit asta...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Daurel: Tataie e un fel de a spune. Iar lăsatul în urmă...

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters