Pagini

miercuri, 11 mai 2016

Împreună - free hugs in Parc Güell. Miercurea fără cuvinte 19

Vedere din Barcelona. Free hugs în Parc Güell. Foto: Călin Hera
Vă invit să participați la Miercurea fără Cuvinteeveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de mine, împreună cu prietenii acestei adevărate sărbători a blogosferei.

Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală pe care o voi face în primul minut al fiecărei zile de miercuri, și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos.
M-aș bucura să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).

Restul e distracție și, după cum ziceau strămoșii noștri, dacii, friendshipHave fun!

NOU! Astăzi vă propun și o temă: Împreună. Nu e obligatorie, e doar un nou joc în joc.



Vedere din Barcelona. Free hugs în Parc Güell. Foto: Mona Hera

40 de comentarii:

  1. Ce multa veselie prin Barcelona! Distractie pe cinste!
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Citez tot din strămoşii noştri: I'm back!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase imagini dintr-un loc minunat! Un parc deosebit, în care veselia este ca acasă.
    Happy WW, dragă Călin!

    PS. Scuze, am înscris articolul de azi de vreo 3 ori, îmi tot dădea eroare, iar prima înscriere este cea de săptămâna trecută!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cu adevărat un parc altfel.
      P. S. Rezolv imediat cu tripleta de aur :)

      Ștergere
  4. Hehe! Ce idee calduroasa ;)).
    Eu as vrea sa fie Paste mai des - as fi vrut sa pozez aerul curat care s-a simtit in acea mini vacanta in orasul meu. Pentru 3 zile am crezut ca m-am mutat la munte.
    Happy WW!! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Un parc deosebit de frumos...visez să-l văd și eu cândva!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă,Călin!

    RăspundețiȘtergere
  6. Și eu vreau o îmbrățișare! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Fain exercitiu de deschidere, de socializare. La cati turisti sunt prin Barcelona sunt curioasa cati au raspuns pozitiv acestui joc. :)
    Imi da eroare cand incerc sa urc linkul in tabel: http://aboutwomenandnotonly.blogspot.ro/2016/05/combinatii-vestimentare-stiluri-diferite.html

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulți au răspuns pozitiv, dar dacă ar trebui să calculăm procentual cred că ar da, oricum, cu virgulă. Și ar fi în jurul a cinci procente.
      P.S. Am rezolvat cu linkul, nu știu de ce a apărtu eroarea.

      Ștergere
  8. Îmbrățișările ca îmbrățișările, dar parcul Guell... și palatul Guell... și casa Battlo... și Port Vell... și Montjuic... și... Chiar acum postez pe blog impresii de călătorie din Barcelona. Tare mi-e dor de ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să dai un semn (în tabel ?) când termini de postat, abia aștept să citesc :)

      Ștergere
    2. Dacă mă treci la ”Skimb link” afli imediat! Bineînțeles, te trec și eu pe tine la mine în blog. Ce zici? ☺

      https://zinnaida.blogspot.com/

      Ștergere
  9. Mă bucur că există zilele de miercuri, în care pozele noastre sunt împreună, în îmbrăţişarea aceluiaşi tabel!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ooo, endorfine gratis! E de bine! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. stiu cateva locuri in care ar merge perfect imaginea ta! :) Happyy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt gesturi si imagini de speranta.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Happy WW! :) Aaaa...și free hugs for everyone!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așteptam să văd cine va prelua free hugs-urile. Nice :)

      Ștergere
  14. Foarte frumos surprins!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce fain!
    Si eu am avut o asemenea pancarda prinsa de gat la Zilele orasului Sinaia(activitati cu cercetasii).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum e să fii de partea celalaltă a pancardei?

      Ștergere
    2. Super!Mie chiar imi place sa dau imbratisari...si apoi vezi reactia oamenilor ...foarte surprinsi...placut surprinsi...unii amuzati.

      Ștergere
    3. Ce fain! Ai poze? Poți să îmi zici mai multe, putem vorbi în privat? Aș vrea să scriu despre asta, mi se par foarte interesante aceste perspective.

      Ștergere
  16. Recunosc cu părere de rău, că mereu am văzut la Potecuță postări fără cuvinte și undeva jos erai menționat, dar niciodată nu am înțeles și de ce. :D Acum m-am lămurit, foarte frumos ceea ce faceți. Mă primiți și pe mine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa bucurie. Urmatoarea tura e miercurea viitoare. Un pic inainte voi anunta si o tema. Facultativa.
      Ma bucur!

      Ștergere
  17. Ce mă bucur :D Nu am înțeles ceva. Vorbeați de un tabel. Unde se află sau ... ce e? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tabelul e valid 24 de ore. Ziua de miercuri. În rest, poți vedea doar ce au înscris alții.

      Ștergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters