Pagini

marți, 17 mai 2016

Provocarea de marți pentru acea zi de miercuri

Lan de rapiță lângă Comana. Foto: Călin Hera
Acesta este un articol special pentru participanții la Miercurea fără cuvinte (al căror număr mi-ar plăcea să crească, fiindcă e vorba de o ideea foarte-foarte generoasă, în jurul căreia Carmen a creat o comunitate).

Așadar, așa cum v-am „amenințat” deja, vă propun marțea o temă, de care puteți sau nu să țineți cont, pentru Miercurea fără cuvinte. Dacă vi se pare provocator, vă rog să aduceți în tabelul de mâine linkul către o postare a voastră în care să arătați (fără text, eventual doar cu explicații foto) „floricele pe câmpii” - la propriu sau la figurat, ca să zic așa.

UPDATE. Constat că, în urmă cu doi ani, Carmen propunea o temă asemănătoare :).

Miercurea fără Cuvinte este un eveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de mine, împreună cu prietenii acestei adevărate sărbători a blogosferei. Participanții trebuie să posteze pe blogul lor o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală pe care o face organizatorul marțea sau în primul minut al fiecărei zile de miercuri, și să aduceți linkul postării în tabelul special.

Restul e distracție și, după cum ziceau strămoșii noștri, dacii, friendshipHave fun!

NOTĂ. Nu voi mai da ping-uri dacă vor fi provocări viitoare, dar am zis s-o fac și de data asta, sorry.

GianinaPiratul cinefilRux-CopilărimAlex-BSorinIleana-CarmenLauraJurnal cu floriPauza de ceaicristiAncaPaulaPoteci de dorJurnalul DeniseiElenaaddictedAndraLumea lui AlexandruAngiFloareaAndraDaurelLePetitPrinceNaivLucruri interesanteMihaelaZoltyFlavianaZinaIleanaSuzanaIulisaVasilicaLiviuGigi ȚepușGrișkaMihaelaMorișcadomnu io

9 comentarii:

  1. Abia astept. Am o gramada de fotografii cu floricele pe campii..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Un nou sport produs de Miercurea fără cuvinte: ping-pong.

      Ștergere
  3. Sa vad ce gasesc - de regula postez fotografii facute de altii pentru ca-mi lipseste talentul de a "imortaliza" ceva, si care sa se si inteleaga. :)
    "Floricele pe campii" as zice ca mi se si potriveste - 'ca sunt de ceva timp la... cules de floricele. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aveam niste fotografii insa inca nepregatite si postarea de astazi deja programata. Prima fotografie e cu flori, ar fi ceva in comun. :)
    De trei editii eu nu pot adauga linkul in tabel, imi apare o eroare. :(

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters