Pagini

marți, 3 mai 2016

Schimb epistolar cu Robert Negoiță fix înainte de alegeri

Răspunsul lui Robert Negoiță la cele trei întrebări despre locul de joacă din Sectorul 3
Așa cum se întâmplă de obicei, câinii latră, dacă latră, caravana trece. Concret, gardul care a rupt în două locul de joacă de la Rondul Baba Novac e bine-mersi și copiii se joacă un pic mai înghesuit.


Am scris cu oarecare obidă despre acest subiect. Articolul a fost chiar răspândit de un politician cu interese electorale (mai e o lună până la alegeri). Știam că nu pot opri asta, dar am încercat măcar să aflu. I-am scris deci primarului Robert Negoiță, fără să am vreo nădejde că voi primi vreun răspuns edificator.

Schimb epistolar cu primăria lui Robert Negoiță


Scrisoarea mea a fost scurtă

Am constatat că pe locul de joacă aflat la intersecția Mihai Bravu - Dristorului au apărut niște garduri. Am încercat să aflu câte ceva despre firmele implicate, dar nu mi-am dat seama care e rostul. 
Aș vrea să știu:
  • Cine a aprobat lucrarea și care e motivul? 
  • Ce se va întâmpla acolo și care e utilitatea publică? 
  • Prin ce vor ieși mai câștigați locuitorii Sectorului 3 în urma acestor garduri și a ceea ce va urma? 

Răspunsul a venit prompt, a doua zi, și a fost la fel de scurt:

În urma solicitării dumneavoastră, Serviciul Relaţii cu Mass-media şi Societatea Civilă este abilitat să vă transmită următoarele:Terenul la care faceţi referire este o proprietate privată. Terenul a fostretrocedat prin Dispoziţia Primarului General nr. 886/1996, cu titlu de proprietate nr. 11.608/2000, 12.767/2004, 11.550/2000.Primăria Sectorului 3 a eliberat autorizaţia de construire nr. 903/19.10.2015, pentru împrejmuirea acestui teren la solicitarea proprietarului.


Răspunsul ocolește întrebările


După cum se poate vedea din scurtul episod epistolar, răspunsul ocolește întrebările și marșează pe ideea că, fiind vorba de o proprietate privată, Primăria nu are ce să facă decât să elibereze autorizația de construcție solicitată. Pare că totul e în regulă.

Aș fi însă interesat să aflu totuși măcar care e scopul acestei împrejmuiri (ar trebui să se regăsească în cererea pentru eliberaerea autorizației de construcție) și deja sunt foarte-foarte curios cine e proprietarul. Sunt gata să pun rămășag că nu este una și aceeași persoană cu moștenitorul terenului, ci că dreptul de proprietatea a fost vândut după de moștenitori exasperați că nu pot redobândi ceea ce era limpede că le aparținea. Cunoașteți modelul, noțiunea de samsari imobiliari, nu insist.

Cinci rânduri și un link despre mica investigație de până acum


Așa cum am spus deja, de lucrare s-a ocupat o încrengătură de firme ciudate, în general de apartament și fără angajați, ale unor sirieni, despre care s-a scris că ar fi fost implicați inclusiv în fuga din țară a lui Omar Haysam.

E de presupus că nu acelea sunt beneficiarii finali, deși pot crede că există legături strânse până la suprapunere între proprietarii terenului și încrengătura descrisă în articolul precedent.

Poate, zic „poate”, se va nimeri vreo întrebare despre locul de joacă la la Rond Baba Novac în campania electorală care stă să înceapă. Este un subiect mic, dar vioi.


2 comentarii:

  1. Mai nou pe o parte a acelui teren (partea cu terenul pe care se ridica corturile de circ sau targul de haine)care este comun cu parcul, s-a pus Sarma ghimpata, sa tina copiii la distanta de pietrisul din acea zona. Pe propietarul de acolo nu il deranjaza gunoaiele si balariile crescute pe terenul sau, dar l-a deranjat ca treceau copiii pe acolo si s-a gandit sa puna sarma ghimpata. Am scris si eu domnului primar dar raspunsul a fost acelasi : Terenul a fost retrocedat de Primaria Capitatei si nu are ce sa faca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subînțeleg o satisfacție în acest răspuns. Un fel de ciudă-bâc!...

      Ștergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters