Pagini

miercuri, 4 mai 2016

Apus de soare la mare. Miercurea fără cuvinte 18


Apus de soare de 1 Mai la mare. Foto: Călin Hera
Vă invit să participați la Miercurea fără Cuvinteeveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de mine, împreună cu prietenii acestei adevărate sărbători a blogosferei.


Apus de soare de 1 Mai la mare. Foto: Călin Hera
Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală pe care o voi face în primul minut al fiecărei zile de miercuri, și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos.
M-aș bucura să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).

Restul e distracție și, după cum ziceau strămoșii noștri, dacii, friendshipHave fun!







Apus de soare de 1 Mai la mare. Foto: Călin Hera

Apus de soare de 1 Mai la mare. Foto: Călin Hera

Apus de soare de 1 Mai la mare. Foto: Călin Hera
Apus de soare la mare. Colaj. Foto: Călin Hera

31 de comentarii:

  1. Hristos a înviat! Frumoase momente de apus de soare la malul mării. Un semn bun, pentru apropiatul sezon estival.
    Numai bine și o lună mai cât mai frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faaain! Mi-e asa de dor de mare...

    RăspundețiȘtergere
  3. Hristos a Înviat!
    Superbe fotografii,îmi plac tare mult!
    O zi cât mai frumoasă,Călin!

    RăspundețiȘtergere
  4. La fel de frumoasa cum am lasat-o acum doua saptamani. :D Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceva îmi spune că va fi la fel de frumoasă și peste două săptămâni ;)

      Ștergere
  5. Minunate fotografii!
    Hristos a Înviat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori e aproape păcat să fotografiezi, fiindcă oricum nu poți reda chiar totul.

      Ștergere
  6. Calin mi-ai trezit si mai tare dorul de mare :) Noroc ca nu mai a ramas asa mult pana mergem
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mereu e timpul potrivit pentru mare, nu-i așa?

    RăspundețiȘtergere
  8. Toate sunt frumoase! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai vin de la tine. Ale tale sunt artistice de-a dreptul, o încântare!

      Ștergere
  9. Ce apus frumos! Ce mare linistita! Hristos a-nviat!

    RăspundețiȘtergere
  10. Hristos a inviat! :) Asta zic si eu apus! Departe de capitala :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Iubesc marea... Sper să o revăd în acest an, în noua fomulă (de 3)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă al treilea nu e prea mic, mergeți musai! Iar dacă e încă prea mic, nu stați mult ;)

      Ștergere
  12. Frumoase fotografii...ehe, pana la vara mai este.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Până la vară mai e mai puțin decât până la iarnă :)

      Ștergere
  13. Frumos si romantic!
    Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    O zi minunata îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce ma buuucuuuur!!! Mi-era tare, tare dor de mare!!!
    Happy WW!! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marea e tot acolo :) Nu știu de ce atrage așa, ca un magnet (ca să folosesc o comparație suprauzitată).

      Ștergere
  15. Linistita marea, linistita lumea surprinsa, mai ca as fi crezut ca doar cei prezentati la tv de 1 mai s-au dus.
    Intr-un sfarsit am postat si eu.
    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/2016/05/cum-arata-statiunea-slanic-moldova-unde.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău că nu ai apucat să aduci linkul în tabel. Excelente imaginile din Slănic.

      Ștergere
  16. Calin, am o intrebare: unde anunti tema zilei de miercuri? ca sa ma documentez si eu si sa ma aliniez la cerinta... pe cat posibil :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, bună întrebare. Nu există un anunț (dar mă gândesc că am putea încerca și această variantă). Pe vremea lui Carmen, mă simțeam provocat de titlurile ei din Miercurea fără cuvinte, de vreo fotografie postată de ea, și încercam să dau replica. Prin urmare, nu era nici atunci o temă explicită, doar una implicită, pentru mine personal. Așa e și acum. Dar mă gândesc să experimentăm asta, să fac un anunț lunea, de exemplu. Să vedem.

      Mulțumesc pentru întrebare, uite ce ai iscat! :)

      Ștergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters