Pagini

joi, 19 martie 2009

Concurs de pupat şeful în fund

Excelent spectacolul care a urmat anunţului făcut ieri de Elena Băsescu (demisia temporară din PDL)!

Adriean Videanu (prim-vicepreşedinte PDL): "Aş fi vrut să am două voturi, unul să i-l dau Elenei Băsescu şi unul pentru partidul meu. Gestul ei este o tentativă serioasă, pe care o apreciez foarte mult.”

Gheorghe Flutur (coordonator campanie electorală a PDL): "E un act de curaj, dar din punctul meu de vedere era loc şi în PDL să candideze"

Raluca Turcan (deputat PDL; soţia purtătorului de cuvânt al preşedintelui Băsescu): "Pentru curajul gestului ei, eu voi da o semnătura pentru candidatura ei la euroalegeri. Sper ca (acest lucru) să nu fie interpretate drept servilism faţă de Traian Basescu”.

Cezar Preda (vicepreşedinte PDL): "Îi urez ei să aibă tăria să treacă peste aceste răutăţi care încearcă să o îndepărteze de viaţa politică, pentru că eu cred în viitorul ei politic. Dacă ar depinde de votul meu, l-ar avea”.

Monica Iacob-Ridzi (ministrul Tineretului & Sportului): "Gestul Elenei Băsescu este dovada capacităţii de a înţelege şi de a acţionă politic"

UPDATE. Concursul continuă si azi!
Ioan Olteanu (vicepresedinte PDL): "Apreciez curajul şi inteligenţa mişcării făcute de Elena Băsescu. Iată că o tânără are curajul, pentru a nu pune în dificultate nici numele tatălului său, nici partidul din care face parte, să îşi asume responsabilitatea preluării în mâinile proprii a viitorului ei şi acela de a veni la o confruntare cu electoratul ca un candidat independent. În România puţini sunt oamenii care ar avea un asemenea curaj”

NOTĂ. Cristi Şuţu a observat că buzele Elenei Băsescu s-au mai subţiat. Deci, se poate.

Un comentariu:

  1. acestia sunt oamenii care decid pentru noi in parlament, in guvern si la cotroceni. au adus dovada propriei lor valori. sa le fie jena lingailor ca ne cred pe toti niste tampiti!

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters