Pagini

miercuri, 18 martie 2009

Sub semnul lui EBA

Fata preşedintelui a fost pusă să joace tare. Mă rog, tare previzibil. A zis adineauri:

„Nu doresc să mă ascund după listele unui partid, nu doresc ca tatăl meu să fie acuzat de nepotism, nu doresc ca PDL să fie pus în situaţia dificilă de a alege între mine şi intelectuali, şi, ca urmare, am decis să demisionez din PDL şi să candidez independent, cu menţiunea că voi reveni în urmă alegerilor din 7 iunie. Însemnul meu electoral va fi EBA, de la Elena Băsescu.

Sublinierea îmi aparţine.



Chestia asta cu candidatura „independentă” a mai fost exersată, cu succes, de marele om politic Marian Vanghelie (care a luat astfel primăria sectorului 5 - fără contracandidat serios din partea PSD-ului pe care îl părăsise, chipurile) şi de Sorin Oprescu (care a câştigat primăria Capitalei şi, e drept, nu s-a întors la matcă, dar asta doar fiindcă matca = PSD e împărţită în două şi independentul Oprescu face cu ochiul la Cotroceni.)

Ce să zic, eu îi doresc EBEI succese şi mai mari. Chiar dacă îi va fi greu să facă o campanie tare, la salariul ei de „1000 şi puţin euro”. Of, of.

NOTĂ. Dincolo de miştocăreală, nu e exclus ca această mutare să aibă parte de ceva succesuri: „victimizarea” a fost folosită foarte bine până acum de tatăl domnişoarei Băsescu (şi de duşmanul acestuia, pe numele lui Oprescu). Apoi, să nu uităm, numele Băsescu vinde bine şi nici nu e nevoie de extraordinar de multe voturi pentru Parlamentul european.

2 comentarii:

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters