Pagini

duminică, 1 martie 2009

Răspuns unei inocenţe a lui Dan Andronic

Dan Andronic posta sâmbătă, pe blogul lui, un articol despre desfiinţarea Cancelariei primului ministru. Cam 75% din articol descrie procedura si reclamă faptul că persoanele „desfiinţate” vor primi un singur salariu compesatoriu, ceea ce e naspa pentru ei.

Pe final, întreabă, inocent, ce-i recomandă, profesional vorbind, pe noii consilieri ai premierului. Îmi place de Dan Andronic când face pe inocentul, cred că si în modă sunt de efect contrastele (nu mă pricep, dar am auzit că dau bine combinaţiile de alb si negru).

Ca de obicei, însă, l-am luat în serios pe Dan Andronic si am încercat să aflu răspunsuri la inocenta-i întrebare. Bătrânul meu amic Mihai Şoica m-a ajutat, în cazul lui Andrei Haas. Am aflat că noul consilier personal al lui Boc a fost director adjunct al DGFP Cluj si a fost cureaua de legătură într-o afacere Consilu local-Arpad Paszkany. Cum afacerea a picat, Haas a venit în Bucuresti.

Fireste, ceva mai multe amănunte sunt în Evenimentul zilei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters