Pagini

miercuri, 4 ianuarie 2017

Vedere din București, 2 buc. (MfC54)

Vedere din București. Stația de metrou Titan, volum maxim. Foto: Calin Hera
Vă invit la tradiționalul eveniment săptămânal Miercurea fără Cuvinteinițiat de Carmen și continuat de mine, alături de frumoșii prieteni ai acestei adevărate sărbători a blogosferei. Aceasta fiind prima ediție Miercurea fără cuvinte din anul 2017, inserez, cu link direct din inima mea, urarea "La mulți ani și multe Happy WW!".

Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru sau pe Instagram o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală lansată în primul minut al fiecărei zile de miercuri (dar vă previn de marți) și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos.


Vedere din București. „Cubul” Starbucks îmbrăcat în luminițe. Foto: Calin Hera


M-aș bucura ca, după ce postați linkul către blogul vostru / pagina voastră de Instagram să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).

P.S. După cum poate ați obsevat, săptămâna aceasta nu am făcut nicio Provocare. Aș vrea să îmi spuneți, în comentarii, dacă doriți să reluăm Provocările sau nu. Mulțumesc.

29 de comentarii:

  1. La mulți ani și bun găsit în Noul An 2017! Sănătate multă și numai bine în toate.
    Cât despre provocările de miercuri, cred că este o idee foarte bună. Anunțate din timp, ne stârnesc să ne gândim la o temă anume, iar rezultatul e tare fain: un mozaic de idei.
    Toate cele bune, dragă Călin! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul bun începe cu Happy WW!
      Mă bucur să ne reîntâlnim aici.

      Ștergere
  2. Anul bun începe cu Happy WW!
    Mă bucur să necreintalnim aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani! Sănătate, bucurii și împliniri, alături de cei dragi!

    Cât despre provocare... eu și așa nu reușesc să mă înscriu în temele propuse, așa că... mai bine fără! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, deci scorul e deocamdată egal: 1-1, în "disputa" cu sau fără provocare. Palpitant :)
      Bun regăsit în Noul An!

      Ștergere
  4. Bun regăsit în Noul An!
    O temă anume,este o idee bună,dar sigur ca pot fi si exceptii pt cine nu reuseste sa se incadreze in tema propusa. Imi place si ideea ca propunerea temei sa vina si din partea participantilor!
    Multe salutari!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. An Bun, Sorine!
      Niciodată provocarea nu a fost obligatorie. Am încercat să provoc participanții să facă provocări. La un moment dat, s-a rupt... Dar asta se poate relua.
      Scor în min. 13:11 = 2-1

      Ștergere
  5. Happy WW! La multi ani! Fara provocari. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tabăra „fără provocări” revine și readuce egalitatea pe tabela de marcaj: 2-2.
      La mulți ani, Crsit!

      Ștergere
  6. La mulți ani,in noul an!
    Mie mi-au placut provocarile,si sunt de-acord si in continuare.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulți ani, Iulisa!
      Echipa „P” contraatacă și înscrie: 3-2!

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Echipa pro-provocare (nu e bâlbâială!) înscrie din nou: 4-2!
      Dacă aceasta va avea câștig de cauză, provocarea de săptămâna viitoare va fi făcută de Laura. Se pregătește Sorin. :)

      Ștergere
    2. Nu e balbaiala, am postat de 3 ori acelasi comentariu.

      Ștergere
    3. Nu e balbaiala, am postat de 3 ori acelasi comentariu.

      Ștergere
    4. Cu siguranță nu e bâlbâială!

      Ștergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu sunt pro tema! :-) pot sa fac o propunere pt sapt viitoare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Dacă „votul” final va fi pro-provocare, vei avea, Laura, această plăcere. (Intuiesc că așa va fi.)

      Ștergere
  10. Aaa...acum se voteaza? 4 - 2 in favoarea provocarii sa fie! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-ar putea așa să rămână.
      Puține voturi, totul e discret :(

      Ștergere
  11. Mie imi plac provocarile pt ca pot vedea pe blogurile participantilor mai ulte viziuni, versiuni si interpretari ale unei teme! E interesant, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa mi se pare și mie, că e mai interesant, dar nu vreau să influențez :)

      Ștergere
    2. Am anuntat tema pe blogul meu.

      Ștergere
  12. Încă nu e gata postarea dar înainte să pun linkul vreau să spun că fotografia e superbă!
    Referitor la întrebare, mi-e teamă că nu-s în măsură să răspund pentru că eu nu am prea respectat tema. Orice s-ar decide, eu voi posta oricum fotografii în zilele de miercuri pentru că e prea frumoasă joaca asta ca să pot renunţa la ea ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu se pune problema să renunțăm, orice ar ieși la vot. Nu e un vot eliminatoriu.

      Ștergere
  13. Astăzi nu am reuşit să particip, dar vreau să spun doar atât: mie îmi plac provocările! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia aștept participarea de data viitoare. Care va fi cu Provocare. (5:2)

      Ștergere
  14. La multi ani!
    Ce de luminițe!
    Si eu optez pentru provocări in continuare.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters