Pagini

marți, 17 ianuarie 2017

Iarna vocilor de copii (MfC56)

Vedere din București. Stradă altădată plină de mașini, care, după ninsoare, a răsunat a voce de copil.. Foto: Calin Hera 
Vă invit la tradiționalul eveniment săptămânal Miercurea fără Cuvinteinițiat de Carmen și continuat de mine, alături de frumoșii prieteni ai acestei adevărate sărbători a blogosferei. 

Provocarea de astăzi este să aduceți în tabelul MfC fotografii care să ne arate o stradă din orașul tău. Nu le putem ignora, nu avem de ce. Nu degeaba există expresia „VOCEA STRĂZII”.

Eu cred că VOCEA STRĂZII are o semnificație aparte, profundă și complexă. Și că, fotografic, este o ocazie. Ocazia de a arăta pe unde mergem zilnic, ce vedem, noi, cei care privim, atunci când ieșim în stradă ca să mergem undeva. Aceasta este VOCEA STRĂZII.

Firește, Provocările MfC nu sunt obligatorii, Dar mi-ar plăcea să vedem muulte străzi miercuri, inclusiv străzi ale celor care nu postează de obicei fotografii proprii. Vă provoc să ne arătați, alături de minunatele fotografii pe care le colecționați, și una a străzii voastre. Ridicați mănușa?  .

Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru sau pe Instagram o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală lansată în primul minut al fiecărei zile de miercuri (dar vă previn de marți) și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos.





M-aș bucura ca, după ce postați linkul către blogul vostru / pagina voastră de Instagram să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).

32 de comentarii:

  1. Frumoasă poză hibernală, din capitala țării. Au fost zile bogate în omăt, când numai cu săniuța mai răzbeai printre nămeți. Și ce s-au mai bucurat copiii, de joacă în zîpadă și de vacanță prelungită!
    Numai bine și happy ww! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fotografia-mi aminteste de tinereţe! :) De tinerete am scris?! Nooo! De frageda pruncie! :)
    Foarte faina foto! In ultimii ani puţini parinti am vazut "inhamati" la săniuţă :) Astfel de scene imi plac foarte mult. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc, Diana, că ai observat acest detaliu: parcă prea puțini părinți își mai găsesc timp să tragă săniuțele cu copiii lor. Graba asta de a trece de la un task la altul nu e bună...

      Ștergere
  3. N-am apucat să fac poze prin Sibiu iarna asta, așa că am pus niște fotografii de toamnă. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bună și toamna!
      Te rog eu mult, fă și poze de iarnă în Sibiu! E păcat să nu ne arăți imgini attât de frumoase :)

      Ștergere
  4. Frumoasă poza,au trecut mulții ani de când îmi plimbam băieții cu sania,ce vremuri!?
    O zi minunată îți doresc,Călin!

    RăspundețiȘtergere
  5. Copilul sigur e super fericit că are un tată erou. Trist este că parcă părinții de azi nu se mai bucură așa mult de fericire copiilor. Eu am trecut pe lângă un tătic ce-ți trăgea fata cu sania într-un pas alergător. Copila striga să stea mai încet, iar el cu o voce aspră i-a trântit un ... să fii mulțumită că te trag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, ce fază teribilă ai descris. Sper doar că tăticul respectiv a încercat doar să facă o glumă. Care nu i-a ieșit.

      Ștergere
    2. Doamne ce teribil am scris! Scuze pentru greșeli!

      Ștergere
  6. Azi sunt putin melancolica asa ca am ales cateva imagini din Bucurestiul de alta data . Tare frumos era ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melancolia e bună, în doze bine drămuite, servite la momentul oportun.

      P.S. Oare peste 20 de ani se va spune că Bucureștiul de acum era tare frumos?

      Ștergere
  7. Copiii se bucura de zapada, asa ca si noi trebuie sa ne bucuram de bucuria lor!
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
  8. Iarna şi farmecul ei aparte...

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine v-am regasit!
    Privind spre forfota din strada, orhideea mea a inflorit. Credea ca va vedea strazile pline de zapada alba sau ca a venit primavara :P. Cea vazut ea stie, momentan e cam verde :)).
    Imaginea aceea pare desprinsa din copilarie. Imi e dor de acele ierni cand strazile in panta deveneau derdelus si toata lumea se bucura de zapada :D.
    Happy WW!!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cuvintele tale mi-au adus aminte de derdelușul copilăriei, când autoritățile puneau semnul „accesul interzis” la capetele Văii Noi și ne bucuram din plin de săniuș.

      Ștergere
  10. E mai plină de culoare strada aşa, animată de glasuri de copii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fără dubii. Atât că le e mai greu mașinilor să circule. Și ce ne-am face fără mașini?

      Ștergere
  11. Parcă mă văd pe B-dul Basarabia (fost Muncii) in urmă cu trei decenii...
    Mulțumesc pentru minunatele ocazii de evadare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zăpezile de astăzi vor fi zăpezile de altădată. Zăpezile de altădată au avut și ele o mirare a prezentului.

      Ștergere
  12. Vin si eu cu doua poze - vocea strazii in vacanta la munte! Castelul Bran - vedere de jos si vedere de sus.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai zic o dată: măcar dă și tu provocarea cu o săptămână înainte, Căline...
    Pe strada mea se văd părinții înhămați la săniuțe numai în weekend. ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, la noi se umple strada de copii după ce ninge.
      Am încercat și cu o săptămână înainte, dar tot a fost nevoie de amintit marțea.
      Ar fi bun un calendar lunar? Trimestrial?
      P.S. Nu glumesc.

      Ștergere
    2. Ar fi. Lunar e suficient, dar, până la urmă, măcar cu o săptămână înainte să știm tema. Dacă nu se poate, nu-i bai, punem și noi ce avem... ☺

      Ștergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters