Pagini

joi, 12 ianuarie 2017

Iarna pe uliță. Intercontinental

Vedere din București. Hotelul Intercontinental văzut de pe scările rulante de la colțul Colțea. Foto: Calin Hera
Ce poate fi mai înălțător decât să vezi Hotelul Intercontinental printre nămeți? Multe lucruri, desigur, dar eu am căutat să văd minunea. M-am învârtit deci în jurul Universității, am ajuns pe Calea Victoriei și, desigur, am fotografiat Interul.



Vedere prin București. Doamnă/domnișoară înfruntând nămeții cu Intercontinentalul în background. Foto: Calin Hera

P.S. Fotografii cu experiență și cu pretenții spun că la capătul unui shooting foto trebuie să rămâi cu 1 buc. fotografie. Restul trebuie șterse sau, în cel mai bun caz, trebuie să zacă într-un folder, nevăzute de nimeni. Tura asta am zis că, deși nu am fotografii cu care să câștig vreun concurs (nu că aș fi avut vreodată), le postez. Cumva, sunt fotografii document, nu-i așa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters