Pagini

marți, 18 octombrie 2016

Z-provocarea de marți pentru ziua de miercuri

Toamnă în Herăstrău, frunze căzute, deci un nou început. Foto: Calin Hera
Șontâc-șontâc, am ajuns la Z-provocarea de marți pentru ziua de miercuri. Cu alte cuvinte, am terminat alfabetul provocărilor, așa că va trebui ori s-o luăm de la capăt, ori să inventăm altceva. Am o idee, care mie-mi place :).

Până atunci însă, haideți să ne oprim asupra provocării de azi, provocarea literei Z. Și pentru că tocmai s-a terminat alfabetul, mă gândesc că asta ar trebui să însemne un nou început. Așadar, vă invit să aduceți în tabelul de mâine fotografiile voastre despre ZORII DE ZI. Răsărituri de soare, dacă vreți și sunteți matinali :). Copii, imaginile toamnei, curcubee, pui de animale sau, de ce nu, portrete de oameni în vârstă.

Orice idee e apreciată la Miercurea fără cuvinte, pentru că suntem oameni cu imaginație, creativi și, în primul rând, deja prieteni (lucru pentru care vă mulțumesc).


2 comentarii:

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters