Pagini

marți, 11 octombrie 2016

Veșnica provocare de marți pentru ziua de miercuri

Atunci când ne simțim bine, am vrea ca starea de bine să dureze veșnic. Atunci când ne e rău, am vrea să scăpăm cât mai rapid de momentele neplăcute, să trecem mai departe. E omenenește. Cred că până și masochiștii cu patalama gândesc astfel.

Dar nu mă pricep la masochiști și cred că nici la veșnicie. Însă mă străduiesc. Să aflu cum e cu veșnicia, vreau să spun. Și nu pot singur. De aceea, vă chem în ajutor. Mâine, la Miercurea fără cuvinte, aduceți vă rog fotografii despre VEȘNICIE. Aia care s-a născut la sat, într-un peisaj, într-un chip tânăr, o frunză care cade. Ce credeți voi că e VEȘNIC. Ce face din ceva, poate banal, poate monumental, să fie VEȘNIC. Și cât durează VEȘNICIA?

E o provocvare mai neobișnuită. Cum oare să arăți VEȘNICIA într-o fotografie? Eu cred că veți găsi calea. Sunt sigur. Și vă mulțumesc.

4 comentarii:

  1. Seara bună! O temă extraordinară! Rămâne să vedem cum ne vom folosi imaginația.
    Numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tema...putin lumeasca ai ales, Calin! Ne vom stradui sa gasim ceva!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))Eu stiu a VESNICIA s-a nascut la...tara.Daca reuesc sa ma incadrez am ceva pentru maine.:)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters