Pagini

vineri, 17 aprilie 2009

Barabas liber, Becali liber

Dacă tot ne jucăm de-a simbolurile religioase, iată unul puternic: Barabas liber, Becali liber. Îmi permit să-l sugerez după ce însuşi împricinatul a strigat teatral „Barabas liber, Becali pe cruce!” şi Dumnezeu nu l-a trăsnit pe loc pe neînsemnatul care a cutezat circul de a se compara cu Hristos.
La spectacolul de eliberare a fost mare show. Căţiva ziarişti povestesc că, în timpul entuziasmului general, au fost buzunăriţi ca la carte de bravi soldaţi din Oastea lui Gigi.

Edit: Am publicat un editorial în Evz, în care am deplâns Justiţia română. Întâmplarea de ieri (eliberarea lui Gigi Becali de către un complet de judecată după ce alte patru dinainte au decis rămânerea lui în arest, pe aceleaşi probe) n-are legătură aşa mare cu Gigi. Nu el e eroul, el e torunesolul...

5 comentarii:

  1. Ce-as rade ca sa il vedem in scurt timp pe Gigi saltat din noi, de data aceasta impreuna cu cei 2 judecatori, in urma unui flagrant organizat de procuratura. :D

    Asta chiar ar fi un scenariu tare. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ionuţ, aseară numai de râs nu-mi ardea. Nu ştiu dacă aş râde în cazul prezentat de tine; poate că ar fi un răs nervos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cateodata mi-e greu sa imi dau seama daca rad sincer sau rad nervos...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce imi place mie ca sunt unii ziaristi care stiu de cine au fost buzunariti.

    Pai daca stiu de cine inseamna ca au vazut cand s-a intamplat. Pai si ce, aveau prune in gura sa strige atunci? Ca doar era plin de politisti prin zona.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu daca asta - si anume faptul ca mi-am dorit ca Gigi sa fie liber - poate insemna ca ma aliniez neconditionat la ce face, cum face, ce spune si de ce spune "Razboinicul Luminii"! Ba deloc! Dar a fost forma mea de protest la adresa Justieiei si Justitiarilor tarii noastra, care au dat rateuri dureros de rusinoase in dosare mari, grele ("Valiza", "Rocade cu terenurile statului/armatei" etc) si si-au gasit sa inceapa.... marea tratare a "cancerului" Gigi cu...o asirina: sa-l arestuiasca pe respectivul pentru ca a batut cativa hoti (cu mainile bodyguarzilor, sa zicem). Adica, asta mi s-a parut de toata jena. Nu altceva. Altfel spus, Gigi nu e baiat rau. Si mi-e familiar tocmai pentru ca prezinta toate defectele poporului roman autentic, desi nefericitul e machidon: guraliv, laudaros, iscusit in a face banul si din piatra seaca, agresiv, ilicit, coleric, romantic, muioritic, milostiv uneori si demagog, tot timpul. Ce mai! E genul ciobanului de succes, pe care poate si eu l-as fi urmat, daca nu insista mama sa trec cat pot de des pe la scoala.

    Paste Fericit tuturor! Chiar si lui Gigi!

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters