Pagini

joi, 14 ianuarie 2016

City Break la Glasgow (P)

Una din cele mai enervante și în același timp mai simpatice agenții de turism de care știu poartă un nume cool: Scoțianul.ro. De ce enervantă, de ce simpatică?


Înainte de a vă spune de ce enervantă, de ce simpatică și care e șpilul, spun din capul locului că mi se pare foarte normal ca o agenție de turism să încerce în fel și chip să își promoveze afacerea la început de an, să promoveze proprii oferte de circuite turistice pentru 2016. Important e ca ofertele să fie OK, oneste, să nu bage mâna adânc în buzunarul clientului și să nu tragă țepe. Restul sunt acele detalii, care fac diferența.

De ce enervantă, de ce simpatică?

Revenind. Am promis că voi răspunde la întrebarea de ce enervantă, de ce simpatică?

Imagine clasică din Glasgow, Scoția. Sursa: scotianul.ro
ENERVANTĂ.  Agenția Scoțianul.ro mi s-a părut enervantă pentru că, nu știu cum și de unde până unde (dar am bănuieli), m-am trezit la un moment dat cu Inbox-ul invadat de mesaje de la ei. Scoțianul Travel în sus, Scoțianul Travel în jos. Ca orice lucru care se repetă și se repetă și se repetă, am ajuns să mă obișnuiesc cu denumirea, cu mesajele/oferte pe care le ștergeam fără să le deschid, fiindcă nu îmi planific vacanțe, circuite sau city break-uri atât de des pe cât aș vrea și în oric e caz nu atât de des pe cât mi se propunea.

Ăsta să fie tot baiul, nu? Până la urmă, oamenii vor să mă trimită undeva unde să mă simt bine. Îmi vor banii, dar presupun că îmi dau și ceva în schimb. Nu? Și îmi vedeam de treabă.

Eram însă intrigat de denumirea expeditorului. De unde și până unde Scoțianul.ro?  Într-o zi mi-a venit chef să âmi fac vacanța sau măcar să dau o tură până în, ați ghicit, Scoția (trecuse chestia cu referendumul). Unde credeți că am căutat prima și prima oară? Ați ghicit din nou.

SIMPATICĂ. Primul lucru pe care l-am aflat pe pagina Despre noi m-a făcut să zâmbesc, binedispus, și mi-a sugerat că am de a face cu niște tipi* inteligenți (măcar la partea de comunicare). Comunicarea agenției se bazează pe un loc comun (scoțienii sunt zgârciți) pe care îl transformă în calitate. Dacă toată lumea spune despre scoțieni că sunt zgârciți, atunci aflați că suntem zgârciți pentru clienții noștri - găsim cele mai convenabile oferte pentru ei. Dacă nu noi, maeștrii zgârceniei, atunci cine?

Comunicarea asta funcționează. Atrage atenția. Mie mi-a atras-o. Am răsfoit. Am găsit o ofertă de city break în Scoția. Una singură, dar simpatică. City Break la Glasgow, 4 nopți, avion, 175 euro de căciulă (la un hotel de 3* din rețeaua Holiday Inn, respectiv 281 la un hotel de 4* din rețeaua Novotel (detalii despre hoteluri în linkul de mai sus). Mă aflu la un click distanță de o minivacanță în Scoția. Dacă dau click, veți afla. Poate chiar la Miercurea fără Cuvinte.

*sau tipe

NOTĂ. Acest articol face parte dintr-o serie de texte din categoria „Pauza de publicitate”, marcate cu (P)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters