OnBase, serviciu Matricia |
Vine în viața
fiecăruia un moment, cândva, nu știi când te lovește nevoia, în care simți că
trebuie, te arde, te scormonește, te încearcă grija arhivării electronice a
documentelor. Este momentul acela în care (pe ecran apare litera P, în colțul
din dreapta jos, într-un cerculeț perfect rotund) soluția poate fi serviciul
Matricia pentru arhivarea electronică a documentelor. De ce? De ce nu?
Acest articol încearcă să dea câteva răspunsuri la întrebarea „de ce da?”.
Potrivit celor de
la Matricia, „una dintre cele mai
flexibile și mai cuprinzătoare produse de Enterprise Document Management de pe
piață” este On Base.
Permite stocarea
de fișiere elecrtonice „în orice rețea de partajare de fișiere, de la simple
servere de fișiere Windows sau Linux până la dispozitive de stocare, arhivarea
electronică și stocarea informațiilor importante într-un singur loc oferind control
complet asupra acestora”, mai arată sursa citată.
Promisiunea
furnizorului de OnBase este aceea că arhitectura bazei de date este concepută astfel
încât datele să nu se piardă niciodată. În plus, „managementul de documente cu
OnBase va permite sa aveti un numar nelimitat de exemplare on-line active
pentru fiecare fisier stocat in sistem. In cazul in care aveti orice eroare
hardware sau de retea care intrerupe accesul la serverele de fisiere
principale, OnBase va relua instantaneu copiile secundare pentru a se asigura
ca nu aveti nici o perioada de nefunctionare”.
Există, desigur,
și alte soluțiI privind managementul
relațiilor cu clienții sau crm, fiindcă, știe toată lumea – se pare -, entru
a fi mai eficiente, echipele de vanzari au nevoie de instrumente familiare,
intuitive si usor de adoptat. „Inchipuiti-va procesul de vanzare cu Microsoft
Dynamics CRM”, spun cei de la Matricia, și oferă chiar și un material video,
pentru a fi mai convingători.
Ceea ce le doresc
și eu.
NOTĂ. Acest articol face parte dintr-o serie de texte din categoria „Pauza de publicitate”, marcate cu (P)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu