Pagini

miercuri, 15 iunie 2016

Croazieră pe Dunăre. Miercurea fără cuvinte 24

Croazieră pe Dunăre, în Austria. Îmi amintesc cu dor de acele zile frumoase. Foto: Calin Hera

Vă invit să participați la Miercurea fără Cuvinteeveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de mine, împreună cu prietenii acestei adevărate sărbători a blogosferei.


Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală pe care o voi face în primul minut al fiecărei zile de miercuri (sau, mai nou, marțea), și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos.
M-aș bucura să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).

Restul e distracție și, după cum ziceau strămoșii noștri, dacii, friendshipHave fun!
Croazieră pe Dunăre, în Austria. Foto: Calin Hera






Croazieră pe Dunăre, în Austria. Foto: Calin Hera

Croazieră pe Dunăre, în Austria. Foto: Calin Hera


Croazieră pe Dunăre, în Austria. Foto: Calin Hera

51 de comentarii:

  1. Cred ca a fost o excursie foarte frumoasa!
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar mi-e dor de o asemenea călătorie pe Dunăre, pritr-atâtea locuri faine... Minunate fotografii, amintiri...
    Happy WW, dragă Călin! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Norocul e că Dunarea tot acolo se află. Sănătoși să fim!

      Ștergere
  3. Faine amintiri si eu am asfel de doruri!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am reușit să găsesc fotografia aceea care exprimă tot, fără să fie nevoie de explicații.

      Ștergere
  4. Dorurile (şi amintirile) vin pe valurile Dunării! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase fotografii!
    O zi de miercuri cât mai plăcută,Călin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori mi-e atât de ciudă că nu pot fotografia pe măsura locurilor.

      Ștergere
  6. Sper ca anul acesta sa ne incumetam si noi. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superba calatorie! Happy WW! :)

    N-am putut inscrie linkul in tabel. http://goo.gl/Lfz6Hy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se întâmplă din nou...
      Am rezolvat (nu știu de ce nu poți).
      Da, călătoria aceea a fost de poveste faină.

      Ștergere
    2. Multumesc!
      Dupa ce inserez linkul si dau click pe enter, apare un mesaj de eroare.

      Ștergere
    3. Așa mi-a apărut și mie. Am reușit să-l urc în tabel doar datorită „privilegiilor” pe care le am. O problemă ar putea fi faptul că url-ul tău e http, nu https.

      Ștergere
  8. Nu am fost până acum într-o croazieră, sper să am ocazia! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citind ce spui îmi dau seama că am exagerat un pic denumind croazieră o călătorie de câtea ore. Dar a fost grozav! :)

      Ștergere
  9. Ador Dunărea! Sunt foarte frumoase fotografiile tale, mi-au amintit de o vizită minunată la Viena!
    http://zinnaida.blogspot.ro/2015/05/dunarea-la-viena.html

    Happy WW, Călin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dunărea e minunată de la izvoare la vărsare. Am avut șansa să o văd în toate ipostazele (ba chiar și revărsată...).

      Ștergere
    2. Ah, abia acum am văzut că linkul nu era în tabel. Am reparat.
      P.S. Nu știu de ce sunt probleme uneori...

      Ștergere
  10. de incercat macar odata in viata!!!! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt multe de încercat. O viață ar trebui să ajungă. Dacă e folosită înțelept :)

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Da. Așa cum am tot spus, Dunărea e fermecătoare de-a lungul întregului curs.

      Ștergere
  12. Îmi doresc mult să văd Dunărea, imaginile tale mă ațâță și mai mult :) cu toate că m-aș mulțumi să o văd măcar la noi în țară :D Zi faină!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Norocul cu Dunărea e că, în mare, nu-și schimbă cursul :)

      Ștergere
  13. De multe ori ne intrebam unde sa mergem in weekendul/concediul/ziua libera ori pentru un ceas-doua si asta nu pentru ca am duce lipsa de obiective dar mereu avem un soi de blocaj.
    Chiar si in zile ploioase am putea si noi sa facem o plimbare pe Dunare, pana la Tulcea... ne-am zis de mai multe ori. Va veni si ziua aia!
    O croaziera ar fi si mai si, visez!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoasa experienta,chiar daca apa e cam tulbure.

    O data era sa gust si eu acest sentiment,dar apele Dunarii au fost atat de mari incat intreaga zis "croaziera" si-a consumat cursul intre doua poduri ,in Budapesta.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slavă Domnului că în Budapesta sunt câteva poduri frumoase! :)

      Ștergere
  15. Frumoasa experienta,chiar daca apa e cam tulbure.

    O data era sa gust si eu acest sentiment,dar apele Dunarii au fost atat de mari incat intreaga zis "croaziera" si-a consumat cursul intre doua poduri ,in Budapesta.:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi-e dor si mie de cateva zile de boierie...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte dragute pozele si eu imi doresc sa vad Dunarea si sper sa fac asta cat de curand :).

    RăspundețiȘtergere
  18. Este frumoasa Dunarea noastra de la intrarea in tara pana la varsarea in mare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer vorbind, e faină și înainte de a ajunge în România. Dar când devine „a noastră”, ehe!

      Ștergere
  19. Sunt minunate pozele tale. Felicitari. Dar unde este tabelul?
    http://blogu.lu/andra/2016/06/15/miercurea-fara-cuvinte-mi-e-dor-de/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău. Nu știu ce s-a întâmplat. Am găsit un mesaj de eroare din cauză de „http”. Am remediat, ne mai putem bucura de câteva ore.

      Ștergere
  20. Multumesc pentru inscriere.Azi-noapte nu vedem tabelul si azi cu treburi,am uitat.De la o vreme tare m-as duce peste tot in plimbare,cu atat mai mult intr-o croaziera pe Dunare.Este un privilegiu pentru cei ce au facut-o.Cred ca a fost minunat. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  21. Au fost niște probleme cu tabelul, azi. A lipsit vreo doua ore. Nu știu de ce. Am adăugat altul, nou-nouț. Am urcat manual fiecare link din vechiul tabel. Am scris un pic greșit unele nickname-uri. Imi cer scuze pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  22. Cui nu i-ar fi dor de asemenea frumuseţe? Foarte frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters