Pagini

joi, 20 ianuarie 2011

Cazul „Rodica Culcer”


Doresc, cu această ocazie, să aduc sincere felicitări şi mulţumiri TVR, care s-a îngrijit să transmită (integral), marţi după-amiază, discursul rostit de presedintele Traian Băsescu la conferinţa organziată de Institutul de Studii Populare si de Konrad Adenauer Stiftung, eveniment la care au mai participat Emil Boc (premier), Elena Udrea (preşedinte PDL Bucureşti), alţi lideri importanţi ai Partidului, precum şi câţiva reprezentanţi de seamă ai poporului român: Vasile Dâncu (domnul Exit-poll), profesorul Lazăr Vlăsceanu ("reprezentant al comunităţii academice") şi, nu în ultimul rând, Rodica Culcer (şefa Ştirilor TVR).

Consider că televiziunea publică, oamenii muncii, susţin oricum prea puţin eforturile neprecupeţite ale capetelor luminate ale acestei ţări, deci orice exces de zel e de salutat aşa cum se cuvine


NOTĂ. Text publicat si în Evz la rubrica Telespectator de nisă.

4 comentarii:

  1. Cazul Culcer merită o analiză detaliată. De la fostele colaborări la actualele, acest personaj este simbolic pentru România postcomunistă (rotiţa medie a sistemului politico-mediatic - ca să fiu şi preţios în exprimare :).
    Spor înainte îţi urez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă faci să-mi pară rău că nu mă uit la televizor.:P

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bogdan Dima: Nu vreau să mă pronunt în legătură cu biografia Rodica Culcer.
    Dar mă deranjează derapajele.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters