Pagini

luni, 3 ianuarie 2011

A început campania electorală pentru Bucuresti

După ce au aruncat la cosul de baschet cu o minge de fotbal, Elena Udrea si Marian Vanghelie pregătesc meciul pentru Bucuresti. Doamna ministru, implicată în trebile si bănetul tării, discută macro, domnul Vanghelie, implicat în trebile sectorului 5, micro, cum îi stă bine unui literat preocupat de detalii.


Am atasat această imagine nu ca să mă credeti, ci ca să vedeti semnătura ;)
P.S. Click pe foto pt imagine mărită!

Azi-dimineată am găsit în căsuta postală o felicitare. O fi plecat de la expeditor în urmă cu două săptămâni, o fi rămas neexpediată, nu stiu. Eu am primit-o si, de bucurie, am scanat-o, să v-o arăt si vouă. Fiindcă domnul primar, care garanta odată pentru doamna rector Ecaterina Andronescu, a depăsit granitele sectorului 5 si la nivel de felicitări de Crăciun (eu stau în 3). Va fi amuzant.

6 comentarii:

  1. Poate aveti prieteni in sectorul 5 care au grija de dvs.! Fericit sunteti!!!

    PS Ingrijorarea incepe daca mai sunt si alti vecini de ai Dvs. care au primit si ei aceasta epistola nostima!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am primit de la Vanghelie o felicitare identica si stau in 2. Deci... asa e! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lilick: Multumesc pentru confirmare. Când anume au primit felicitarea de la Vanghelie?

    RăspundețiȘtergere
  4. da' de la pirpiru nu'i valabela?

    ca tot ii liublim noi pe porto_ricani!

    eu de la el am primit...

    RăspundețiȘtergere
  5. Am primit-o inainte de Anul Nou. :) Dar am aruncat-o imediat. Nici nu am fost atenta ce scria. :)

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters