Pagini

vineri, 28 ianuarie 2011

Dar are vreo sansă PNTCD?

Dacă nu s-a fi cocotat prea multi ratati dubiosi în diferite pozitii cheie ale acestui partid, vestea că aripile PNTCD se vor unifica ar trebui să fie una bună spre foarte bună sau chiar excelentă, în conditiile în care jocul PDL vs. PNL-PSD-Felix împroscă tot mai multă mizerie în jur. Lucrarea e mai veche, dar acum e aproape de concretizare.
Am scris o frază lungă, asa că voi fi scurt în continuare si voi posta acordul de unificare, care poartă si semnătura lui Ion Diaconescu. Lucrurile pot deveni serioase. În orice caz, interesante. Nu stiu dacă tărănistii au vreo sansă reală. Dar ar putea redeveni atractivi dacă îsi vor aminti perioada principială, dacă se vor pricepe să valorizeze mostenirea lui Corneliu Coposu (încă prezentă în amintirea multor români cu drept de vot). Cel putin asa cred eu, naivul.
În orice caz, sunt cu ochii pe ei!


Acordul de unificare, pe care l-am găsit la Bogdan, colegul meu de Leac al Durerii . Vă invit să-l cititi la el, eu doar l-am adus aici ca să-l am la îndemână.

UPDATE. Până la urmă, nu s-a realizat. Am găsit aici o relatare minut cu minut a Congresului din 29 ianuarie.
 

2 comentarii:

  1. Din pacate nu s-au unificat, detalii gasesti aici: http://www.alfanews.ro/2011/congresul-pn%C8%9Bcd.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci asa a fost. Multumesc pentru iformatii, am lipsit o săptămână si încerc să mă pun la punct cu ceea ce s-a întâmplat între timp.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters