Pagini

miercuri, 15 septembrie 2010

Cum naiba e cu pensiile apevistilor?

Le cer scuze cititorilor mei (câti or fi fiind ei) că scriu abia acum despre acest subiect. M-a râcâit de când am dat peste stirea Mediafax, dar m-am luat cu altele. Văd că, între timp, subiectul a fost tocat si de Realitatea TV.
Este vorba despre declaratia lui Gabriel Oprea, general cu o droaie de stele, ministru al Apărării: „Prin recalculare cea mai mare parte a pensiilor militare nu vor scădea. Dimpotrivă, unele dintre ele vor creşte.” Mă rog, Mos Teacă explică, apoi, cu exemple, în ce fel se face chestia asta. Dă cifre. Procente. Ca INS-ul.
Îi acord prezumtia că e bine informat, că ăia care au făcut calculele, pentru el, au stiut ce fac.

Si atunci stau si eu ca tăranul pe marginea drumului si mă scarpin în cap: da' de ce s-o făcut recalcularea asta?

2 comentarii:

  1. Ca sa ia de la aia care au 600 de lei si sa le mai dea cate ceva celor cu peste 3000 de lei. Offf, Caline, parca n-ai trai in Romania!

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters