Pagini

marți, 2 martie 2010

1. Crin, 2. Orban

Crin Antonescu si Ludovic Orban văd, amândoi, nevoia ca PNL să se întărească. Văd acest lucru în mod diferit. Nu mult, dar pe ici, pe colo, prin părti uneori esentiale. Dar voi, cei care ajungeti să cititi aici stiti deja toate lucrurile astea.

În principiu, sunt de partea lui Orban: prefer alegerile uninominale, pentru fiecare functie în parte, îmi place mai mult ideea aceasta, că în centru trebuie să stea individul, atât ca politică de cadre cât si ca politică mare.

„Lista” lui Crin Antonescu e din alt film.

Si, totusi, sunt tentat să cred că e momentul lui Crin. Nu atât fiindcă vine cu ascendentul moral de la prezidentiale, cât pentru că nu există un contracandidat mai bun pentru PNL. Ludovic Orban, din păcate pentru politicianul care ar fi putut fi, nu-si poate/n-a putut până acum depăsi conditia. E tentantă ideea lui, aceea ca presedintele partidului sa nu fie neapărat candidat la prezidentiale si nici premier, e altfel, propune managerul de partid. Ideea e bună, dar eu, unul, nu-l văd pe el în această pozitie. Îi lipseste ceva.


UPDATE.
Un cititor îmi scrie, pe evz.ro:
MIKI II: Stimade dle. Hera,
Din ceea ce a-ti publicat, in diferite ocazii, am constata ca simpatizati cu PNL-ul si mai ales cu Crinut. Este alegerea dvs. pe care eu ca un adevarat liberal, nu de conjunctura Patriciana, democratic o respect. Dar imi rezerv dreptul de a fi profund surprine de optiune dvs. De ce, ptr. ca dvs.
faceti parte din privilegiatii care au acces la o multime de informatii la care nu poate ajunge un muritor de rand. Ma intreb cum puteti sa-l sustineti pe Crinut exponentul grupului de stanga tradator din PNL. Ionescu Q., R. Campeanu, D. Zamfirescu


Răspunsul îl dau aici, nu vreau să intru în discutii pe forumul evz, cred că e mai bine asa.
@MIKI II: Nu-l simpatizez pe Crin Antonescu si, dacă informatiile mele sunt corecte, nici el pe mine (cât o fi având habar de existenta mea). Nu-l sustin pe Crin Antonescu, nu stiu, oricum, cât de mult ar putea conta sustinerea mea. Dar cred că, în actualul context, din cele două solutii, Crin e cea mai potrivită. Cred mai degrabă în strategia de a creste în Opozitie decât a te lăsa mâncat de partenerul PDL. E ca si cum as înghiti o broască.

@ Mai multi cititori au comentat (negativ) afirmatia mea despre prestatia bună a lui Crin Antonescu la prezidentiale. Rămân la părerea că liderul PNL a realizat mai mult decât se astepta oricine. Nu stiu cum a făcut, dar stiu că în acele zile a existat o mobilizare, un entuziasm pe care nu le-am mai trăit decât atunci când a castigat Emil Constantinescu, în 1996, si cand a castigat Băsescu în 2004. Cred că nu-i putin lucru si că, dacă Antonescu ar fi lucrat mai din timp si nu si-ar fi permis asa multe si lungi pauze, ar fi putut intra în turul 2 si l-ar fi putut bate pe Traian Băsescu. Dar în campania electorală a avut o prestatie foarte bună.

4 comentarii:

  1. Crin Antonescu abordează mai mult pe partea politică, mai plastică, pe cînd Ludovic orban vine cu chestiuni mai tehnice, primării, eu cred că Ludovic Orban e mai bun ca Secretar general decat ca preşedinte al partidului. Nu comunică atat de bine ca şi ''Crinuţ''

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters