Pagini

miercuri, 31 martie 2010

De la Teo Baconsky la Teo Trandafir

Auzisem de câteva zile că PDL n-a căznit altceva mai bun decât Teo Trandafir pentru Colegiul 19. Povestea cu Teo Baconsky a fost simpatică. Aproape orice om cât de cât decent ar fi primit măcar un „jos pălăria!” în confruntarea cu tanti Loterie. Probabil si ceva voturi. Poate ar fi castigat colegiul sau poate nu, naiba stie. Dar măcar era un candidat valabil.

Ovidiu zicea că s-a inselat atunci când credea că nu se poate mai rau decât Prigoană jr. vs. Stroe. Da, se poate si mai rău, să rămânem optimisti!

Iar aceia care vor bate monedă pe

1) faptul că Ghervasiuc e mai naspa
2) PDL aduce figuri noi, deci e un partid viu

mănâncă, pardon, rahat.

Îmi place să cred că viata politică nu e un concurs de genul „Se poate si mai naspa” si imi place să cred că oamenii ăia smecheri n-au de gând să facă un obicei din a ne lua de prosti cu aiureli precum promovarea figurilor noi „din afară”, dacă tot au ceva notorietate TV.

Si mi-e silă. Si mă bucur, ca prostu', că nu locuiesc în zona Colegiului 19.

2 comentarii:

  1. Nu stiu unde-i colegiul doamnelor, dar va fi o lupta interesanta. Prin colegiul unde a pierdut Prigoana jr., trec zilnic; ma surprinde ca n-a castigat; acolo este totul de vanzare...

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters