Pagini

joi, 29 ianuarie 2009

Mickey Rourke se întoarce (The Wrestler, 2008)

Am văzut aseară „The Wrestler” , pentru care Mickey Rourke a castigat deja Globul de Aur şi a fost nominalizat la Oscar. Pe mine, filmul nu m-a impresionat în mod deosebit. Poate că l-aş fi simţit mai mult dacă wrestlingul ar fi făcut parte din cultura naţională (ca să-i zic aşa) sau dacă, măcar, aş fi gustat show-urile de profil transmise de teveuri.



Povestea e banală, ieftină, previzibilă (chiar dacă e inspirată dintr-o întâmplare reală, parcă e prea mult tusata, transformată în film).

Eu, unul, am găsit în acest film doar o paralelă cu povestea reală a lui Mickey Rourke (ştiu persoane, de gen feminin, care erau pur şi simplu îndrăgostite de Rourke cel tânăr în urmă cu 15-20 de ani). Privind din această perspectivă, da, e un rol bun, jucat bine. Dar numai din această perspectivă.

Dacă mă întrebaţi pe mine, oricât de poveste americană ar fi come-back-ul lui Mickey Rourke, nu e ceva de Oscar.

În schimb, pentru amatorii de Marisa Tomei, acest film merită văzut. Tipa apare de foarte multe ori despuiată până la bikini (e stripteoza şi prostituată) - e drept, în cele mai multe astfel de cadre e filmată din spate (se mişcă bine) sau cadrele sunt mai largi. Există însă destule momente în care Marisa Tomei vine până în camera de filmat şi e, vorba poveştii, nici îmbrăcată, nici dezbrăcată, adică într-o rochie dintr-un fel de năvod larg. Şi e machiata teribil, pare foarte îmbătrânită la faţă (şi foarte tânără în rest.)

Una peste alta, aştept să văd şi celelalte filme de Oscar, despre care am auzit numai vorbe bune. Cât despre Mickey Rourke, mă bucur că a revenit, sper să-l ţină şi să facă şi roluri de Oscar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters