Pagini

luni, 28 decembrie 2015

Iarna e ca vara

Palmier de Crăciun în Palm Beach. Sursa: RedWineAndPeonies
Am fost tentat să spun, de-a lungul întregii săptămâni care a trecut (sper că ați avut sărbători fericite, dragii mei), că președintele Klaus Iohannis s-a păcălit plecând de Crăciun în Florida, la Palm Beach. Dar, vai, avem și noi Florida noastră, aici, în București, mi-a venit să spun, privind cerul, soarele, salcâmii, "temperatura de mânecă scurtă".


Noroc că m-am oprit. Nu, nu se compară. Dacă în București am avut cel mult 14-15 grade Celsius, cu maxime de 19-20 în țară, în Florida sunt de regulă 24-25 de grade în această perioadă (cu bătaie spre 28-30). Or, știe toată lumea, o diferență de zece grade Celsius e mare, chiar dacă, de prea multe ori, am încercat-o în cursul aceleiași zile în ultimul an.

Deci, pot spune cu mâna pe inimă că dl. președinte nu s-a înșelat. Este clar că avem de a face cu cel puțin o diferență notabilă între administrațiile Traian Băsescu​  și Klaus Iohannis​ (asta dacă judecăm superficial și facem glume între Crăciun și Revelion): spre deosebire de primul, care a postulat că "iarna nu e ca vara", cel de-al doilea s-a nimerit să păstorească o perioadă în care se întâmplă ca iarna să fie chiar ca vara. Așadar, da, "iarna e ca vara". Nici nu era nevoie ca dl. Iohannis să meargă până în Florida ca să verifice, zic.

Sărbători fericite în continuare, dragii mei, oriunde v-ați afla!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters