Pagini

miercuri, 28 octombrie 2009

Talanga lui Băsescu

Priveam imaginile si nu-mi venea să cred!

Asadar, strategii lui Băsescu, pardon, Strategii, au ajuns la concluzia că ar da bine o imagine cu portavocea. Si cu talanga scuturată pentru prim-cadru, la final de discurs.

Of. Alegerile se câstigă în Piată, nu-i asa? Asta e, Piata Universitătii a ratat-o. Dar îi plac din ce în ce mai mult pozele. Asa cum, devine limpede, i-a plăcut si poza cu Becali, Gigi, pe Maybach, în Ferentari.

Mă feresc din răsputeri să pun patimă în jocul politic din care n-am de câstigat, doar de pierdut. Mi-e ciudă că mă enervez. Dar lucrătura mitingului de lângă Palatul Cotroceni mi s-a părut enormă. Si mă întreb: Realitatea TV cum de a pus botu?

8 comentarii:

  1. Domnule Calin, te rog nu te enerva, ca mai ai timp.O sa devii si virulent, pe la 60 de ani. Ha, ha ha...daca o ducem tot asa..ha, ha, ha...
    Acum ma intelegi de ce nu vreu si nu sunt urmasa lui Basescu.
    E destul ca sunt urmasa lui Ceausecu, desi el nu ne-a cerut asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut!
    Nu se vede tot widgetul pentru ca e mai lat decat sidebarul(bara laterala).
    Daca il pui sus sau jos o sa se vada.
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. @heramariana: Amo enervare controlată.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar caciaalmaua de interviu, a lui Basescu de ieri, de pe OTV, ati vazut-o? Nu ma uit de obicei pe OTV, dar am fost curioasa, ce intrebari ii pune H.R.Patapievici.
    Mi-ar placea sa va fi uitat!

    RăspundețiȘtergere
  5. @heramariana: Habar n-am avut ca Băsescu să fi fost ieri la OTV.

    RăspundețiȘtergere
  6. Isi intra Base in ritm, asta e, realitateatv va fi cu mult depasita de abordarea lui Base.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters