Pagini

joi, 8 octombrie 2009

Hop ţop, leul şchiop!


În general, l-am simpatizat pe Bogdan Olteanu. E un tip inteligent, ştie liberalism, are tupeu, se bătea. Dar cred că haina de acum, cea de viceguvernator al BNR, e cam largă. În orice caz, nepotrivită. Bogdan Olteanu încă nu are morgă pentru aşa ceva. Nu spun că are competenţe minime, asta n-am cum să judec. Dar n-are morgă. (Nici glumiţele din moţiunea de cenzură, gen „hop-ţop Boc” nu mi se par „morgă”, dar în Parlament poţi fi mai jucăuş, aşa cred.)

Eu nu cred că şi-a făcut bine, deşi leafa e bunicică şi poziţia excelentă. Pare o sinecură. OK, la încheierea mandatului ar putea deveni o soluţie pentru ministerul de finanţe. Poţi privi şi aşa. Dar, acum, PNL pierde un membru important, atât în Parlament (pe hemoragia asta către PDL, orice vot contează), cât şi în bătălia politică generală (urmează, totuşi, nişte prezidenţiale!).


2 comentarii:

  1. Am vorbit o singura data cu B. Olteanu. Atunci mi-a promis ca va pune un TEL.VERDE, pentru romanii neprosti si cei naivi...Nu s-a tinut de cuvint! Atunci era inainte de alegeri...eu l-am crezut. Acum a luat-o pe alt drum.Sunt toti, unul ca altul, nu trebuie sa mai asteptam nimic bun de la ei.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters