Pagini

vineri, 9 octombrie 2009

Patriciu despre Bogadn Olteanu:labil psihic, siret, lipsit de moralitate

La ce sunt bune comentariile. Am citit editorialul lui Dinu Patriciu, din „Adevărul”. Linia obisnuită. Oarecum neobisnuit a fost faptul că printre cei care au comentat editorialul, pe forumul ziarului, a fost Cătălin Avramescu. A urmat o polemică între cei doi. De citit.
Am remarcat descrierea pe care Patriciu i-o face lui Bogdan Olteanu, viceguvernator BNR:

„...vicepresedintele meu pentru Resurse Umane a venit si mi-a spus ca-si da demisia daca il angajez pe acest individ. Labil psihic, excesiv de ambitios, lipsit de loialitate, de o inteligenta mediocra, dar siret si lipsit de moralitate. Nu l-am angajat. Si-a urmat cariera politica in care defectele l-au ajutat. L-a ajutat si un prieten al meu, prea comod ca sa-si poarte geanta singur. Acum liberalii l-au votat pentru aceasta pozitie asa cum mi-a spus cineva azi dimineata, ca sa scape de el. Deh, cinimsul politicienilor!”

4 comentarii:

  1. Dl Patriciu isi permite sa fie obiectiv...Ca este si informat, se subintelege!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Daurel: Oare o droaie de bani e conditia necesară pentru a fi obiectiv?

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragi colegi..... iarasi suntem luati de prosti! Nepotul tanchistei sovietice a ajuns la BNR ca asa trebuia... pe functii inalte doar oameni de incredere cu adici radacini de famglie bolsevice pot fi permisi! Bla Blaul lui Patriciu... ca.. au scapat de el e cusut cu ata alba! Tov. Architect... dar de ce l-ai sustinut cu atita ardoare la sefia parlamentului in mandatul trecut..? Si daca PNL vroia sa scape de el.. era simplu.. ii dadeau cu JET! si gata... dar nu... lau trimis exacut unde au primit instructiuni sa il trimita!! Si acuma ca.... dauneaza CANDIDATULUI... au stat ai lor si au copt repede cum sa iasa din rahat.. si culmea.. au scornit exact singura idee care le mai poate spala fata... pthiu al dracului coincidenta....

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim: Am auzit si eu despre strategia următoare - că lui Patriciu îi convine de minune să aibă omul lui la BNR, iar acum face un pic tam-tam că să acopere satisfactia.
    PS Mie nu mi-ar plăcea să se vorbească asa despre mine.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters