Pagini

joi, 1 octombrie 2009

S-a destrămat guvernul care n-a existat

Se miră cineva? Cred că doar prostii.
Îi mai pasă cuiva? Mai e cineva indigant sau am fost amortiti?
Îl ascult pe Adrian Năstase, sfătos, voit decent. Ca si cum n-ar avea o istorie.

Zic un lucru: cred că până si un guvern PSD ar fi fost mai util decât caricatura de guvern Boc. Zic: cred că Geoană presedinte ar fi mai decent decât Băsescu presedinte. Zic (nota bene, Ovidiu :P!): e foarte bine că Băsescu a câstigat în 2004. A fost sansa României. Dacă ar fi continuat linia Năstase, ne-am fi dus dracului. Numai cine a uitat ori e prost nu-si dă seama de asta. Băsescu a avut un rol important. A rupt ceva. A rupt o mafie. Veti spune că a înlocuit-o. Poate. Important e că a transmis mesajul nevesniciei. D
upă cinci ani, e un mesaj si pentru el. Cred că lucrurile nu vor iesi asa cum si le-a potrivit.

Vorbesc dezlânat. Cred. Dar m-am săturat de fanatisme. De smecherisme. De incompetentă. Nu, nu m-am săturat de România.

UPDATE1.
Ce jalnic sună vorbele lui Nica! Să fim seriosi, pesedistii nu sunt victime, oricât ar poza în această postură. Ce să zic, si-au făcut datoria! Critică acum distribuirea resurselor, cele 10 zile fără plată ale bugetarilor. Si nu crapă asfaltul sub ei...

UPDATE2.
Unde vor fi fost Cati si Ponta?
PS Am aflat că Ponta era pe alte meleaguri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters