Pagini

marți, 19 aprilie 2011

Să-mi fie de bine, Dinu Patriciu!

 Copertă a unei brosuri contra răspândită de PDL. În principiu, primarul Oprescu e acuzat că degeaba se împăunează el cu Pasajul Basarab, că povestea a fost initiată de fostul primar Băsescu si constructia începută de un pic mai actualul primar Videanu. Ceva de genul.
P.S. Click pe foto pentru imagine mărită!

Felicitare de la Silvian Ionescu, presedinte PDL sector 3. Mare om, mare caracter!

Azi dimineată am găsit pe birou o bomboană. Am savurat-o. Stiu, ar fi trebuit să mă asigur ce-i cu ea, mai întâi. Am aflat mai după: „E de la Patriciu”, mi-a zis o colegă (atunci am observat că pe fiecare birou e câte o bomboană la fel; înteleg că era ceva promo de la mic.ro).

Atunci mi-am adus aminte că mai găsisem două lucruri, în cutia postală. Sunt cele cu care am „ilustrat” această postare. Pe cuvântul meu de onoare: bomboana mi-a plăcut mult mai mult decât cele două mesaje, unul pro si altul contra, venite de la PDL.

P.S. Încă n-am primit fluturasi despre referendum. Voi?

2 comentarii:

  1. Eu am primit o felicitare in cutia postala de la D-na Placinta. De fapt tot blocul a primit. Cu referendumul nu prea am vazut fluturasi in zona unde locuiesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fluturasii de referendum, mai înspre ziua Z.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters