Pagini

marți, 6 martie 2018

Atunci când sunt probleme la metrou



Eram grăbit. Ca toată lumea. Până la Piața Unirii 1 a fost OK. La fel, pasajul. Când am dat să cobor scările pe peronul stației Piața Unirii 2, m-a lovit o imagine. Imaginea unui peron înțesat, partea către Piața Universității (unde aveam treabă). Pfui!, mi-am zis.



Am fotografiat, am făcut un mic filmuleț, am urcat pe Facebook, am coborât în mulțime. Am așteptat, cuminte, împreună cu ceilalți, să vină trenurile, câte unul pe minut, să ne ducă mai departe.

Este regretabil când au loc incidente la metrou (de data asta am înțeles că au fost niște probleme tehnice cu ușile de acces), chiar și unele mici, neimportante (dar care te afectează, călător fiind). Metrorex are la activ, în ultima vreme, destule hibe. Incidente. Plus întârizeri serioase la extinderea rețelei. Ceea ce îi afectează imaginea. Chiar dacă nu are concurent. Nu contează a cui este vina. Metrorex decontează.

În același timp, permiteți-mi să fac o reverență în fața bucureștenilor. S-au comportat civilizat. Ca niște locuitori ai unei capitale europene. N-au fost îmbrânceli. N-au fost înjurături. A fost umor. Lume liniștită. Înțelegătoare. Serioasă. Civilizată

Cel puțin așa s-a văzut de la mine. Ca să închei într-o notă aparte, oamenii simpli sunt cu două clase deasupra clasei politice.

NOTĂ1. Filmulețul meu a fost luat de pe Facebook de Pro TV și folosit la știri. Civic journalism.

NOTĂ2. Și fără a fi ceva uzual, înghesuiala de azi-dimineață, de la metroul bucureștean, mi-a adus aminte de imaginea „împingătorilor” de la un metrou din China.



2 comentarii:

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters